Zwanger door zelfinseminatie thuis

[quote quote=10524115] Dat is goed hoor! Wanneer heb jij dit voor het laatst gedaan? Ik namelijk deze week (gisteren was volgens de ovulatietest de eisprong – stilstaand smiley)[/quote] Ik heb het maandag gedaan, gisteren gedaan en morgen doen we het nog eens. Ik had gisteren en vandaag een positieve ovulatietest. Ovulatie is morgen. Ik weet niet waarom ik ovulatietesten doe want ik heb een hele regelmatige cyclus, maar wil het toch altijd zeker weten omdat we natuurlijk niet op de natuurlijke manier doen. We hebben dus dezelfde nod ongeveer! Wat een toeval.. 4 februari is mijn nod.

Is dit je eerste ronde?

[quote quote=10524122] Ik heb het maandag gedaan, gisteren gedaan en morgen doen we het nog eens. Ik had gisteren en vandaag een positieve ovulatietest. Ovulatie is morgen. Ik weet niet waarom ik ovulatietesten doe want ik heb een hele regelmatige cyclus, maar wil het toch altijd zeker weten omdat we natuurlijk niet op de natuurlijke manier doen. We hebben dus dezelfde nod ongeveer! Wat een toeval.. 4 februari is mijn nod. Is dit je eerste ronde?[/quote]
Oh wow inderdaad! Ja onze eerste ronde inderdaad! Wij hebben het 2x gedaan rondom ovulatie.

[quote quote=10524127] Oh wow inderdaad! Ja onze eerste ronde inderdaad! Wij hebben het 2x gedaan rondom ovulatie.[/quote]
Spannend! Nu dan maar afwachten.. ! Die wachtweken zijn echt vreselijk altijd. Maar goed, lekker veel afleiding zoeken en dan komt het goed :)

[quote quote=10524130]

Spannend! Nu dan maar afwachten.. ! Die wachtweken zijn echt vreselijk altijd. Maar goed, lekker veel afleiding zoeken en dan komt het goed :).[/quote]
Ja inderdaad! Laat maar wat weten als je wilt :)

[quote quote=10524130]

Spannend! Nu dan maar afwachten.. ! Die wachtweken zijn echt vreselijk altijd. Maar goed, lekker veel afleiding zoeken en dan komt het goed :).[/quote]
Hoe gaat het bij jou? Al 'enige' symptonen?

[quote quote=10525979]
. Hoe gaat het bij jou? Al ‘enige’ symptonen?
[/quote]
Nee eigenlijk nog helemaal niks. Het is natuurlijk ook nog een hele ruime week wachten.. ik ga er in iedergeval niet van uit dat ik zwanger ben hoor!
Hoe is het met jou?

[quote quote=10526096]
. Hoe gaat het bij jou? Al ‘enige’ symptonen? Nee eigenlijk nog helemaal niks. Het is natuurlijk ook nog een hele ruime week wachten.. ik ga er in iedergeval niet van uit dat ik zwanger ben hoor! Hoe is het met jou?
[/quote]
Ben alleen erg moe en had een paar dagen na de eisprong wat krampjes. Voor de rest nergens last van, dus ik ga er ook vanuit dat ik niet zwanger ben.

Terug
Bovenaan