Zwanger en alleen

Heey,
Ik Ben 26 zwanger en Ben erg alleen.. Ik heb geen contact met familie en geen vriendinnen, en mijn vriend zit nog in rehab. Hij komt wel ieder weekend naar mij. Maar de rest van de week zit ik alleen en zonder werk...
Iemand tips?

Groetjes
 
Hoi leandra
Wat vervelend...
Hoe komt t dat je geen vriendinnen hebt en geen contact met je ouders?
En hoe ver ben je in je zwangerschap ?
 
Ben 26 weken zwanger en Ben erg verlegen en teruggetrokken dus vandaar dat ik niet makkelijk vrienden maak.
En mijn moeder is 10 jaar geleden overleden. En de rest van de familie interesseert het niet echt dat ik zwanger Ben. Ze komen ook nooit langs.
Dus is wel een rotsituatie.
 
Dat is heel vervelend. Misschien kun je een zwangerschapscursus gaan doen? Of iets waardoor je meer onder de mensen komt. Het leukste is natuurlijk nu om met andere zwangeren om te gaan. Misschien kun je een oproepje doen voor degene die in jouw buurt wonen om een keer wat af te spreken.
 
Inderdaad, zwangerschapscursus, zwangerschapszwemmen of zwangerschapsyoga gaan doen! Met zwemmen en yoga is een groot verloop, met een cursus heb je een paar vaste collega-zwangeren, vond ik erg fijn!

Als de baby er is kun je aan gratis cursussen van de GGD mee doen, of babymassage of babyzwemmen.

Waar woon je ergens?

Heb je een hobby? Misschien wat haak/brei/muzieklessen nemen om mensen te leren kennen met dezelfde interesses.

Rot van jouw familie dat ze zich niet met je bemoeien zeg :(


 
@ leandra

Wat vervelend Meis..
Inderdaad zou iets van een zwangerschaps cursus je in contact kunnen brengen met andere vrouwen..

Heb je wel contact met de familie van je vriend?
 
Jeetje wat naar zeg!

Waar kom je vandaan?

Ik zou inderdaad 1 van deze tips aan nemen om zo andere mensen te leren kennen en te ontmoeten.

Succes en sterkte meid?
 
Terug
Bovenaan