Zwanger en alleen

Dankjewel allemaal
Ik ga volgende week beginnen met zwangerschapsyoga.. Dus dat is tenminste al iets.

@ Nikki Nikki
Mijn schoonfamilie komt wel regelmatig langs, maar vind het moeilijk om daar dingen mee te delen en me open te stellen vanwege mijn eigen familie..
Ik heb van mijn schoonfamilie echt veel babyspulletjes gehad en van mijn eigen familie gewoon helemaal niks! Dat doet echt pijn..

Dit weekend heb ik aan mijn zus gevraagd of ze wil langskomen.. Dus Ben benieuwd hoe dat zal gaan.
 
Goed van je dat je al het initiatief hebt genomen om op yoga te gaan, ik hoop dat je leuke mede zwangeren tegen komt!

Ook fijn dat je steun krijgt van je schoonfamilie. Het lijkt me wel zwaar dat je vriend in de rehabilitatie zit zeg! Zit er al verbetering in zijn situatie?

Ik hoop dat je het leuk hebt met je zus.. En dat er eventueel vaker afgesproken kan worden :)

Heel veel sterkte nog!
 
Waar kom je vandaan meid? Weet niet hoe oud je bent. Je gaat het redden met je kindje. Ik snap hoe je je voelt en zou je graag willen hebben ook met tips enal. Ben zelf jonge moeder van me dochter van 3 maanden. Ookal woon ik wel samen met haar vader kan het soms toch zwaar zijn een baby Ookal doe je alles met veel liefde en zou een tip best kunnen helpen. Verder wens ik je heel veel succes
 
Terug
Bovenaan