Ik ben van mening dat de vader er recht op heeft om geinformeerd te worden. Hoe hij er dan mee omgaat, geen idee, maar het verzwijgen lijkt me echt een slecht idee. Het is ook zijn kind, net zo goed als dat het jouw kind is. Daarnaast zou ik zelf ook willen dat mijn kind de kans krijgt om zijn vader te leren kennen. De vader heeft er net zo veel recht op om het kind te zien als jij. Dat je het niet ziet zitten een klein babytje bij hem achter te laten, snap ik, maar wellicht zijn er ook andere opties. Of wellicht is hij ook bereid af en toe bij jou te slapen om met de baby ook snachts te helpen. Ga het gesprek aan met hem en kijk naar wat jouw en zijn wensen zijn. Daarna kan je dan kijken hoe jullie het dan invullen samen.
Toen ik zwanger was, hebben wij het juist wel al aan onze ouders&zussen verteld. Juist omdat, mócht het mis gaan, dat je er dan niet alleen voor staat en er mensen zijn die je kunnen steunen. De andere mensen pas na 12 weken geinformeerd.
Toen ik zwanger was, hebben wij het juist wel al aan onze ouders&zussen verteld. Juist omdat, mócht het mis gaan, dat je er dan niet alleen voor staat en er mensen zijn die je kunnen steunen. De andere mensen pas na 12 weken geinformeerd.