Zwanger en alleen

Hallo,

Ik ben op dit moment 35 weken zwanger van mijn vierde kindje. Heb twee dochtertjes van 6 en bijna 3 en een zoontje die vlak na de geboorte is overleden. En nu heeft mijn man mij in de steek gelaten voor een ander en moet ik het dus in mijn eentje zien te fiksen. Ik overzie dat niet echt. Zijn er meer moeders die het alleen moeten doen? Misschien kunnen we steun aan elkaar hebben?

Groetjes Jeanine
 
Wat vreselijk voor je! En wat asosociaal om dat juist op dit moment te doen. Had ie al een relatie voordat je zwanger bent geraakt? Want dan vind ik het nog erger. En helemaal met jouw verleden.... wat doet hij je aan!!!
Ik zou proberen veel hulp van vriendinnen, zussen ouders en andere familie te krijgen in de laatste weken van je zwangerschap en zeker in de eerste 10 weken na de bevalling. Daarna kun je het misschien alleen doen.... maar dan nog is het zwaar. wat een belasting voor 1 mens. En hij vertrekt met de noorderzon? Loopt hij voor zijn verantwoording weg? Zo niet, dan kun je hem inschakelen om de andere 3 kids op te vangen. Of wil je dit niet?

Meid meid wat een zorgen ineens..... en daarbij ook nog eens de spanning van het komende kindje. Je zult ongetwijfeld bang zijn om ook dit kindje te moeten verliezen.... maar hou moed... je bent sterk... hij zal jou niet zien knakken. Vecht voor je geluk.... al zul je eerst alles moeten verwerken... dat zal een lange weg zijn!

Heel heel veel sterkte... xx
 
hoi

dat is niet fijn nee wat je allemaal mee hebt gemaakt en nog allemaal mee moet maken

ik weet wel ongeveer wat je mee maakt mijn ex ging ook bij me weg voor een ander toen me dochtertje 1jr was maar ik deed heel me zwangerschap en daarna tot heden alles al alleen en het gaat super goed ik me me meisje mogen niet klachen
we krijgen ook helemaal niets van hem kwa geld of wat dan ook ik doe echt alles zelf

me dochter is onwijs gelukkig ze mist niets
ze ziet dr vader ook alleen maar wanneer dat hem uit komt enzo....
dat is soms om het weekend en het ken ook weken duren voor dat zij weer een keertje een daggie of weekend daar is meestal wilt ze niet eens daar heen of met hem mee

dus het komt allemaal wel goed maak jeniet te druk is niet goed voor jou en je kleine in je buikkie en je andere kids als mama stress
hij is gewoon een eikel dat doe je niet als je van je vrouwtje houd en ook al kids hebt en nog 1 onderweg dan ben je gewoon een lozer vind ik miss hij ook wel bang dat het weer het zelfde gebeurt als met jullie andere kindtje??
maar dan is het geen reden om naar een andere te gaan...
zwakkeling dat het is
laat jij aan je zelf en je kids zien dat jij wel sterk bent en dat jij het wel ken.

heel veel succes en sterkte meid
 
ja hier iemand die het ook alleen moet doen. Heb al een zoontje van 2,5 en nu dus zwanger van de 2de (8wk). Maar ik was al alleenstaande moeder, die perongelijk weer zwanger ben geworden door de voorbehoefsmiddel heen.

Maar wil je best tip's geven of je vragen beantwoorden. Als je misschien wil mailen dan kunnen we zo verder praten. Ik heb die van hotmail. En het begin is suuz82. Dus mail maar
 
ja hier iemand die het ook alleen moet doen. Heb al een zoontje van 2,5 en nu dus zwanger van de 2de (8wk). Maar ik was al alleenstaande moeder, die perongelijk weer zwanger ben geworden door de voorbehoefsmiddel heen.

Maar wil je best tip's geven of je vragen beantwoorden. Als je misschien wil mailen dan kunnen we zo verder praten. Ik heb die van hotmail. En het begin is suuz82. Dus mail maar
 
ja hier iemand die het ook alleen moet doen. Heb al een zoontje van 2,5 en nu dus zwanger van de 2de (8wk). Maar ik was al alleenstaande moeder, die perongelijk weer zwanger ben geworden door de voorbehoefsmiddel heen.

Maar wil je best tip's geven of je vragen beantwoorden. Als je misschien wil mailen dan kunnen we zo verder praten. Ik heb die van hotmail. En het begin is suuz82. Dus mail maar
 
Terug
Bovenaan