Zwanger en bloedingen

Wat naar en verdrietig voor jullie.. 
Toen ik de miskraam had, kwamen er idd stolsels mee en was ook op de echo duidelijk te zien dat het vruchtje er niet meer 'zat'.
De eerste 12 weken van mijn daaropvolgende zwangerschap had ik ook bloedingen maar nooit stolsels. De ene keer oud bloed (bruinrood) en de andere x helderrood 'nieuw bloed. Maar nooit zoveel dat ik maandverband nodig had bijvoorbeeld, een inlegkruisje volstond.
Veel sterkte meid!!

Hier ook bloedverlies gehad. Nu wel 13 weken zwanger en alles is goed.
Ik heb vanaf de innesteling oud bloedverlies gehad, alleen bij afvegen. Ongeveer met 6 weken heb ik ook helderrood bloed gehad, ook iets in de wc. En daarna zelfs over 2 weken verspreid een aantal oude zwarte stolsels, ongeveer ter grootte van een 2 euro munt. Heb met 7 weken, 9 weken en ruim 11 weken echo gehad. Die waren allemaal goed! Heb ook ontzettend veel kwaaltjes, zo'n beetje alles wat je kan hebben denk ik haha! 
Bij de echo's zagen ze wel steeds een vochtzakje, waar dus bloed in zat. Bij de laatste echo was die bijna weg. Dus het was bij mij allemaal wel goed te verklaren, maar absoluut een hele onzekere tijd gehad!

Terug
Bovenaan