Zwanger en Bloedverlies....

Hallo
Ik ben op dit moment 5 wkn en 3 dagen zwanger,ik heb al 2 dagen pijn.Pijn die je kunt vergelijken met menstruatie pijn,pijn in onderbuik,krampen dit gaat de hele dag door.
Ook heb ik bloedverlies,ben gisteren naar de verlodkundige gegaan inwendige onderzoek ze hebben niks kunnen zien,en bij de echo ook niet.
Ze vertelde dat het een hele vroege miskraam kn zijn,of innestelingsbloeding.
Ook zei de verloskundige dat ik me er op moest voorbereiden.
Wie herkent dit???
Dit is mijn tweede zwangerschap eerste moest afgebroken worden omdat het vruvhtje niet levensvatbaar was...
Ik voel me leeg..
 
oh meis wat een beroerd nieuws,

Toen ik je eerste regels las dacht ik ook gelijk aan een innestelingsbloeding.
Heb er zelf geen ervaring met een bloeding tijdens de zwangerschap maar heb er veel over gelezen.

Ik hoop voor je dat het allemaal mee valt en je toch over een maand of 8 je kindje in je armen mag houden.

liefs
 
Ik heb ook geen ervaring. Sorry!
Maar wat erg voor je....
Mag je binnenkort nog eens voor een echo of is het nu afwachten?
Heel veel sterkte, ik hoop ook dat het meevalt en dat het innestelingsbloed is.
Sterkte!
 
met veel moeite laat ik een berichtje achter,helaas ben ik wakker geworden van 1 hele mooie droom.

vanessabo helaas ben ik niet zwanger meer,werd wakker met veel pijn in onderbuik ben na de wc gegaan en plotseling vloeide ik prop stukjes...

Ik voel me ontzettend leeg,na 8 jaar lang 1 grote wens die is in vervulling gegaan maar voor kort,voelde me ontzettend goed,en nu ik heb er geen worden meer voor....

geluksmama ik ga maandag na de huisarts,ik weet niet hoe ik de draad weer moet oppakken,er gaat een hele zware tijd voor me komen...

en ik heb 1 afspraak bij de verloskundige over anderhalf week.

Liefs naz
 
Hoi Naz,

Wat een rot nieuws!!!
Ik heb vorig jaar helaas het zelfde meegemaakt dus weet nu hoe je je voelt.
een tip, praat er met je man/vriend over dat helpt echt bij het verwerken van dit verdriet.