Zwanger en Bloedverlies....

bedankt voor jullie reacties dames.
Bloempje ik kan me helemaal terug vinden in hoe je het beschrijft.
Mijn eerste zwangerschap was acht jaar geleden ik heb het ongeveer 20 wkn gedragen ben bevallen van een dood geboren meisje MELEK*.
Mijn (ex) man en ik hadden 2 soorten chromosonen wat niet goed was hierdoor is bij mijn dochter de ontwikkeling niet goed gegaan.
De afwijkingen die paste bij het syndroom van FRASER.
Ik heb deze situatie eigenlijk nooit kunnen verwerken omdat het ontzettend pijnlijk voor me was,geen ene vrouw die kinderen wilt verdiende dit niet naar mijn gevoel.

Hoe ga ik met het verdriet om dat verschilt met de minuut.
Ik ben een hele gevoelige persoon,en dit is mijn knel punt praten,ik ben blij dat ik het hier kan werwoorden.

Als mijn vriend erover begint dan kan ik me uiten,zoniet kruip ik in mijn velletje dan wil ik niemand om me heen....

We zijn 7 mnd bezig geweest om zwanger te raken.
Heb maar 1 week genoten van elke seconde dag en nacht en dat is nu verdwenen helaas Voel me leeg enorm leeg...

 
oh meis wat een naar nieuws.

Voel me nu wel rot over mijn stukje wat ik had geschreven.

Misschien is het idd een goed idee om zoals bloempje al zei als jullie er aan toe zijn iets te kopen ter herinnering aan dit kindje.

En idd praten helpt. Ik heb zelf geen ervaring met een miskraam en zal ook nooit zeggen dat het misschien beter is. Dat is het natuurlijk nooit. Je wenst iedereen een mooi kindje toe.

Ik wens je heel veel sterkte toe komende tijd.

liefs


 
Terug
Bovenaan