<p>Hi dames,</p><p>Mijn moeder en ik zijn al sinds ik 11 ben een groot fan van een Amerikaanse rock/punkband. In 2009 zijn we samen naar een concert geweest en dat was helemaal geweldig. In de tussentijd is de band vaker in Nederland geweest, maar moesten we de kaartjes vanwege praktische redenen (met pijn in mn hart) verkopen. </p><p>Nu komt de band in juni volgend jaar weer naar Nederland! Mijn moeder en ik willen er dus dolgraag heen en willen niet dat het weer door de neus wordt geboord .</p><p>Echter zijn mijn vriend en ik bezig om zwanger te raken. Sinds een ruime jaar ben ik gestopt met anti conceptie en sinds een paar maanden zijn we 'bewust' bezig, maar nog geen resultaat. Omdat ik niet weet wat onze status is in juni volgend jaar, hebben mijn moeder en ik wel kaartjes voor het concert gekocht en een hotel geboekt. Want als ik dan nog steeds niet zwanger ben, wil ik wel zeker weten dat ik naar het concert ga. Mijn moeder weet niet van onze zwangerschapswens, en dat houd ik liever voorlopig nog even zo. Zij is namelijk 3 keer heel kort achter elkaar zwanger geworden, en ze heeft al eens uitgesproken vroeger dat ze daardoor denkt dat dat bij mij ook snel zal gebeuren. Maar ik weet nu dat zwanger worden helemaal niet zo gemakkelijk hoeft te gaan. Maar dat terzijde. </p><p>Nu ben ik toch een beetje aan het kijken dat we wel gewoon naar het concert kunnen. Ik weet niet hoe het is om zwanger te zijn en ik weet niet of het dan verstandig is om naar een concert te gaan. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Dan hoor ik het graag! Ik wil de pogingen tot zwangerschap ook niet tijdelijk stopzetten, omdat ik dus weet dat het best moeizaam (kan) gaan, en ik daar liever ook niet mee wacht. Dus ik zou natuurlijk dolblij zijn als ik zwanger ben. Een zwangerschap (als ik écht niet kan gaan) is dan ook ongeveer de enige reden voor mij om het concert af te zeggen. </p><p>In 2009 was het concert in een concertzaal en hadden we zitplaatsen. Ondanks dat we tijdens het concert alleen maar stonden, hadden we dus wel mogelijkheid om te zitten. Maar het nadeel van het komende concert is dat het buiten is en er geen zitplaatsen zijn. </p>