Zwanger en concert?

[quote quote=10345343]Hoihoi! Mijn vorige zwangerschap ben ik met 38 weken bij Nick en Simon in Ahoy geweest. 3 dagen later ben ik bevallen. Heb het allemaal prima volgehouden en het heel leuk gehad! Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag worden en je samen met je moeder en de baby in je buik mag genieten van een super gaaf concert!![/quote]
Dank voor je reactie! Wat leuk dat je nog zo laat in je zwangerschap naar een concert kon. Was je niet bang dat je vliezen braken tijdens het concert haha? Dankjewel!

Ik zou me ook wel afvragen wat het geluid met de baby doet. Heb gelezen dat ze ook al in de buik gehoorschade kunnen oplopen. Geen idee hoe vaart dat loopt maar toen ik vorige week in de bios was (ook tamelijk harde geluiden) heeft de baby 1,5 uur lang liggen trappen dua geen idee of hij dat fijn vond ? 
Verder is het zoals iedereen zegt echt afhankelijk van je zwangerschap, met 30 weken was ik nog overal voor in maar nu met 36 weken zou ik niet meer voor uren staan te porren zijn ?

Ja ik zou vooral inderdaad niet te dichtbij de box gaan staan, want een kindje kan inderdaad al gehoorschade oplopen in de buik. Maar prima die verzekering, dan kun je het gewoon tegen die tijd nog bekijken. En ach, of je bent zwanger (jeej!) of gaat naar een gaaf concert (ook jeej!). Dus komt vast goed :) misschien ben je tegen die tijd zelfs al bevallen! Succes!

Ik zou ook een kaartje kopen en alles regelen. Je kunt niet in de toekomst kijken en hoeft ook niet (direct) je leven stil te leggen. Mocht je dan wel zwanger zijn, wat ik voor jullie hoop, weet je ook nog niet hoe je je voelt. Ook dat is onzeker. De een voelt zich prima en de ander krijgt klachten. Bij mij 1e zwangerschap ben enkele keren naar een concert of festival geweest. Rond 15 weken had ik last van een lage bloeddruk en bloeding. Toen ben ik niet lekker geworden. Daarna ging de zwangerschap goed en ben ik met 20 en 30 weken geweest zonder problemen. 
Ik zou vooral op dat moment, als je zwanger zou zijn, verstandige keuzen maken bij hoe je situatie dan is. Veel plezier. 

Ik met ruim 37 weken naar krezip, wel zit plaatsen, heb 1 moment gehad dat ik dacht ik moet hier vandaan op het moment dat ik weg zou was het nummer afgelopen. Baby to be reageerde te pittig op dat nummer, maar was daarna oke

Terug
Bovenaan