Zwanger en contract werk

<p>Hoi dames,</p><p>Weet iemand misschien een antwoord op mijn vraag. Ik ben 25 weken zwanger en 8 juli uitgerekend. Werk nu op het moment in een supermarkt maar heb het daar niet naar mijn zin en wil na mijn verlof graag een andere baan. Mijn contract verloopt 28 juli en dat is in mijn verlof. </p><p>Weet iemand als ik mijn contract niet laat verlengen of ik dan nog recht heb op al die weken betaald verlof?</p><p>Alvast bedankt :) </p>

Denk het niet, je contract loopt 28 juli af. Je baas hoeft dan zoizo jou niet verder te betalen. 

Volgens mij verloopt je contract dan officieel na je verlof. Dus wordt de einddatum uitgesteld. Je kunt dit navragen bij het UWV, die betalen jouw werkgever nl jouw verlofuren

Volgens mij kan dat gewoon. Je heb namelijk gewoon recht op zwangerschapsverlof als je gewerkt hebt. Je werkgever betaal je verlof niet maar dat doet uwv. 

Volgens mij kan dat gewoon. Je heb namelijk gewoon recht op zwangerschapsverlof als je gewerkt hebt. Je werkgever betaal je verlof niet maar dat doet uwv. 

Terug
Bovenaan