<p>Goedemorgen allemaal,Ik zal meteen maar met de deur in huis vallen. Ik ben zwanger nu bijna 9 weken. En mijn vriend vond het enige maar nu opeens 4 weken later mij verzocht het weg te halen. </p><p>Mijn situatie is momenteel dat ik een zoon heb van 14 jaar oud. Ik was toen 19 jaar, en dit was niet bedoeling. Was ook direct genezen daarna. Uit eindelijk 7 jaar later toch een relatie gekregen en na 3 jaar nog een zoontje gekregen. Deze relatie bleek niet te werken en ben dat hij 1 is uit elkaar gegaan dikke pech. Wilde alleen verder maar kwam mijn huidige partner tegen. Heb dit tijden afgehouden wat had besloten alleen te blijven met de kinderen en niet meer in schuitje te stappen. Je raad het al niet gelukt. Hadden een leuke relatie werkte uit eindelijk samen op zn terrein. En nu naar 1.5 jaar blijk ik zwanger te zij. We waren er niet perse mee bezig maar slikte geen pil en als het zou komen was het voor hem altijd welkom. Hij wilde graag nog een kindje die ook van hemzelf was. Puntje bij paaltje vond hij het 4 weken heel leuk, maar heeft hij naar 4 weken besloten dat hij er toch nog niet aan toe is op 36 jarige leeftijd. En misschien nog plannen heeft in buitenland te gaan wonen .</p><p>Denk dat jullie wel snappen dat ik ten einde raad ben. Ik heb godzijdank wel mijn eigen huis, we pendelen hier tussen ivm mijn puberzoon zijn school maar eigenlijk leent de ruimte zich hier niet voor nog een kindje. Heb geen slaapkamer over en mijn andere zoontje is bijna 4. </p><p>Zwangerschap verloopt niet zo soepeltjes heb steeds bloedingen wss ivm cyste. Heb al 2 echos gehad inmiddels en het hartje klopt. Ben in 1 klap alles kwijt, want werkte ook samen en het is niet mogelijk dit door te zetten. Nu rest aan mij de keuze hoe ik verder moet. Ik wil natuurlijk helemaal geen 3 kinderen van verschillende vaders in een veel te kleine ruimte alleen opvoeden. Zou ander werk moeten vinden. Vind het erg cruw het kindje te laten weghalen ook omdat het hartje klopt en we nu tegen 9 weken aanlopen. Maar laten we eerlijk wezen het gaat zwaar zijn. En niet een beetje ook loop niet snel weg voor dingen maar zit met me handen ik het haar. Ik ben 35 jaar dit gaat laatste keer zijn als het zover komt dat in kindje op de wereld zal zetten. Maar heb eerlijk voor deze relatie nooit gedacht voor een 3de te gaan. Hij heeft me geprobeerd om te praten een aantal keer en hij wilde wil bij mij blijven maar geen vader worden nog en waren er ook plannen naar buitenland te vertrekken, en ben ik inmiddels verbannen. Me trots is groot maar zit met me handen in het haar op het moment! Ik ben zo intens verdrietig, kwaad en teleurgesteld. Elke situatie die ik bedenk is rot. Vergeven zal ik niet snel vergeten, houden vraag ik me af of ik dat nog een keer aankan en weet waar ik het over heb, en weg laten halen loop ik met eeuwig schuldgevoel want was zeker niet mijn keuze dat is dan een gedwongen keuze. Ik weet het allemaal niet meer! </p><p> </p><p>Wie geeft mij goede raad! </p><p> </p>