Ik zou voor mezelf in deze situatie niet nog een kindje op de wereld willen zetten. Ik zou namelijk niet zeker weten of ik hem/haar kan geven wat het nodig heeft. Tuurlijk leidde is het belangrijkste maar dat brengt geen eten op de tafel en zorgt niet voor een groter huis.
En zo'n klein kindje mag niet de dupe worden van de situatie. Daarnaast zijn er nog 2 kinderen in het spel waar je voor moet zorgen en die genoeg geld kosten
Sowieso zou ik die lul nooit meer willen zien, en daarom ook geen kind van hem op de wereld willen zetten
En daarnaast voor een volgende relatie gaan nadenken over een andere vorm van anticonceptie om niet weer in een dergelijke situatie.
Klinkt hard, zo bedoel ik het niet, maar zo zie ik het.
Succes met je keuze
En zo'n klein kindje mag niet de dupe worden van de situatie. Daarnaast zijn er nog 2 kinderen in het spel waar je voor moet zorgen en die genoeg geld kosten
Sowieso zou ik die lul nooit meer willen zien, en daarom ook geen kind van hem op de wereld willen zetten
En daarnaast voor een volgende relatie gaan nadenken over een andere vorm van anticonceptie om niet weer in een dergelijke situatie.
Klinkt hard, zo bedoel ik het niet, maar zo zie ik het.
Succes met je keuze