<p>Dag allemaal, </p><p>Ik weet niet of ik deze pagina juist gebruik. Mijn excuses als mijn topic verkeerd staat. </p><p>Ik ben op dit moment mijn draad volledig kwijt. Ik ben sinds een jaar hertrouwd. Ik heb van mijn vorige huwelijk 2 prachtige dochters overgehouden. Na een 10 jarige ellendige huwelijk, had ik de stap genomen om voor mezelf te kiezen en ik heb moeten strijden als alleenstaande mama van 2 kids. Ik had naast alle zware momenten toch mijn innerlijke rust. Na 5 jaar is er een nieuwe man in mijn leven gekomen. We waren al snel verliefd en zijn na een halfjaar getrouwd. Hij heeft zelf ook een zoon van 8. We zijn nu een jaar verder en ik ben ondertussen ook 13w zwanger. Afgelopen maanden maken wij alleen maar ruzie. Er is zo veel gebeurd dat ik zoveel spijt heb van deze huwelijk. Vorige week is ons ruzie zo hard uit de hand gelopen. Hij heeft mij 2x geslagen. Nooit verw8 dat hij mij met 1 poot zou aanraken. Onze ruzie ging over van alles '.zijn zoon die het vertikt om bij ons te slapen, hij heeft mij nog altijd Ni geaccepteerd. Waardoor er veel spanning heerst thuis. Ik heb het gevoel dat ik deze huwelijk niet meer aankan. Spelen mijn hormonen hier ook een rol? Aan de andere kant heeft hij mij ook enorm gekwetst. Door mij te slaan en te vernederen naast zijn familie. Hij filmde mij tijdens mijn worde uitbarsting en liet dit zien aan zijn familie. Ik was zogenaamd enorm aggresief en dat wou hij bewijzen aan andere. Hier heeft hij mij ook enorm pijn mee gedaan. Ik vertrouw hem ni meer en vertrouw deze huwelijk ook niet meer. Ik was zo gelukkig alleen met mijn dochters. Ik had een afspraak genomen bij een abortus kliniek om de baby weg te halen. Maar ik kn het niet over mijn hart krijgen. Ik weet het allemaal Ni meer. Sommige zeggen dat het mijn hormonen zijn maar ik kan daar de schuld niet enkel voor geven want hij heeft mij ook zwaar gekwetst waardoor ik enorm twijfel aan mijn huwelijk. Ik heb mijn spullen bijeen gepakt . Maar durf gwn niet en ben zo bang voor wat ga komen. Sorry ik spring van her naar der. Maar hoop dat jullie mijn verhaal een beetje kunnen volgen.</p><p>Ps: van dat slaan heeft hij veel spijt maar dat maakt het voor mij Ni beter. Ik was in mijn vorig huwelijk 10j mishandeld. Mentaal en fysiek. </p>