Wat fijn om al gwn jullie steun te lezen. Ik heb verschillende pogingen gedaan om met hem te praten, maar hij ergerd mij er zo in dat ik niet meer rustig kan blijven. Door mijn vorige ervaring kan ik het niet meer pikken dat een man mij zo behandeld. Hij drijft mij zo ver, zodat ik mijn boeltje pak. Eens ik weg ben begind hij iedereen op te bellen en hangt hij de onschuldige uit die niet wil scheiden. Hij doet zich onschuldig voor maar naast mij geeft hij en laat hij niet zien dat hij fout heeft gehandeld. Enkel een vage sorry. Dit is nu al 3 weken aan een stuk bezig. Ik ben helemaal uitgeput en krijg door al deze gebeuren geen hap door mijn keel. Daarjuist nog eens duidelijk gemaakt dat hij mij enorm heeft pijn gedaan en vernederd. Ik laat weten dat ik meer verw8 dan enkel een sorry. Ik wil hierbij zeggen dat ik van Marokkaanse origine ben en dat sommige in ons cultuur te veel trots hebben om te buigen voor hun fouten. Ik ben hier kapot van. Het ergert mij zo enorm dat hij dan ook thuis doet alsof er niks aan de hand is. Zondert zich af en dergelijke.
Ik ben zo levensmoe geworden. Dat ik enkele keren aan het rand van de raam sta om een einde te maken. Op dat moment zie ik zwart voor mij. Ik heb hulp nodig en weet Ni waar te beginnen. Ik heb ook geen familie die mij steunt. Ze proberen altijd wel te sussen zodat ik ze weer Ni in schaamte breng door een 2de keer te scheiden. Ik blijf maar denken aan hoe gelukkig ik was alleen met mijn dochters. Ik had alles opgebouwd voor mij en de kids en dit heb ik allemaal de prullenbak in gesmeten omdat ik d8 een mooi leven te hebben met mijn man nu. Ik merk gwn dat ik gelukkiger was.
Merci voor jullie steun nogmaals
Ik ben zo levensmoe geworden. Dat ik enkele keren aan het rand van de raam sta om een einde te maken. Op dat moment zie ik zwart voor mij. Ik heb hulp nodig en weet Ni waar te beginnen. Ik heb ook geen familie die mij steunt. Ze proberen altijd wel te sussen zodat ik ze weer Ni in schaamte breng door een 2de keer te scheiden. Ik blijf maar denken aan hoe gelukkig ik was alleen met mijn dochters. Ik had alles opgebouwd voor mij en de kids en dit heb ik allemaal de prullenbak in gesmeten omdat ik d8 een mooi leven te hebben met mijn man nu. Ik merk gwn dat ik gelukkiger was.
Merci voor jullie steun nogmaals