Zwanger en een gaatje!

Hoi,
Vandaag weer bij de tandarts geweest, bleek toch een gaatje te hebben (dacht zelf dat het gewoon ruimte was)
Elke keer als ik zwanger ben heb ik gaatjes, zo vervelend, ik heb nu een noodvulling met kruidnagel gekregen en over 2mnd krijg ik een definitieve vulling, hij wilde met 18wk liever nog geen spuit zetten, zat zo op de grens zei hij!
Nou ja kan gelukkig weer eten met rechts, was nu alles links aan het kauwen!
Nog meer mensen last van gaatjes in de zwangerschap??
Groetjes MJ

hihi toen ik zwanger was van floortje had ik er 4 in een keer.
zo balen want ik ben zo bang voor de tandarts.
Ik moet deze zwangerschap nog op controle zal ergens november zijn denk ik.

gr louise

oww geen spuit? Ik heb de vorige keer een kies laten trekken en zenuwbehandeling gehad in de eerste helft van de zwangerschap..
nu weer een gat laten vullen maar dan zonder verdoving..

Groetjes

Hoi,
Nee het kon niet zonder verdoving, zat te dicht bij de zenuw, de eerste helft zet hij liever geen spuit, vandaar even zo, die noodvullingen zijn super goed, heb hem ooit eerder gehad!
Als een kies per se eruit moet is het wat anders natuurlijk, nu was er ook een alternatief voor handen!
Groetjes