Zwanger en een gaatje!

@MJ helaas kan ik morgen weer de nooddienst gaan bellen ben ik bang. Het kloppen wordt ergen en dan kan niet van het 'zetten' van de vulling zijn. Dan had het minder moeten worden. Kan het nu nog met paracetamol af. Kijk het nog een nachtje aan. Helaas door de ontstekingen toen konden ze het niet helemaal verdoofd krijgen, maar vond het trekken een prettigere pijn. Misschien wel omdat ik wist dat dat maar even was. (ze hadden em er met 3 minuten uit)

Maar ook mijn tandarts zei dat de verdoving geen kwaad kon voor de baby. Ook de foto kon geen kwaad volgens hem. Ze hebben wel mijn buik afgeschermd tijdens de foto.

hey supertje,
Wat balen zeg, ik moet me alleen helaas bij je voegen, 1van de noodvullingen is voor een deel los, ik heb er niet echt pijn aan, maar aangezien hij nog ff moet blijven zitten moet hij toch bijgemaakt worden!
Dat kloppen klinkt idd als een ontsteking!! Het is normaal dat je erna nog pijn hebt maar dat is een heel andere pijn! Valt wel echt tegen voor je hé!
Ja ik weet het ook niet van die verdoving, ik luister maar gewoon naar mijn tandarts, het is een extra rit maar verder maakt het niet uit!
@chantal, dat dacht ik ook toen ik mijn bericht geplaatst zag,,haha
groetjes

Gaat lekker dan met onze gebitjes. Hahahah. Balen dat er weer een stuk afgebroken is. Ik heb zo'n hekel aan de tandarts. (de man zelf is wel aardig hoor). De pijn is op dit moment nog te verdragen en met 2 paracetamol heb ik er bijna geen last van. Het wordt in ieder geval niet erger hier. Mijn schoonzus (afgelopen nacht bevallen) zei dat de tandarts erger is dan een bevalling. Dat biedt hoop. hahahahaha

Ja we hebben wel pech hé!
Ik ga ook helemaal niet graag, hoewel het idd een fijne vent is, de angst wordt wel minder nu ik hier bij deze ga, is echt een fijne!
Maare dan heeft je schoonzus wel goede bevallingen gehad hoor!
Voordeel van de bevalling is dat je je ´kado` krijgt op het eind,,hihi
Liefs

Ze had ook een vlotte, makkelijke bevalling hoor. Zegt ze zelf ook. Wel 4,5 week te vroeg maar kleine woog toch 5 pond. Ga zo nog even bij haar en de kleine kijken. Ze is zaterdag op zondagnacht bevallen.

Met het gebit is het hier weer helemaal mis. Gisteren toch maar weer naar de tandarts geweest. Heb nu antibiotica en pijnstillers. Bij de apotheek nog maar eens extra nagevraagd of ik het echt wel mocht hebben. Ze hebben het expres nog even nagezocht en ben er gisteren gelijk mee begonnen. Pijnstillers laat ik zoveel mogelijk staan. Mag er 3 per dag, Maar heb er pas 1 op. Alleen voor de nacht. Hopen dat het snel overgaat, maar het waren weer 2 ontstekingen. Volgens de tandarts heeft dat niets met de zwangerschap te maken. (volgens mij dus echt wel) Had nooit last van behandelingen of ontstekingen. Ook verstandskiezen eruit halen verliep volgens het boekje.

Ik weet ook wel dat een bevalling wel zeer pijnlijk is hoor. Maar dat heeft een doel en het houdt geen weken aan. Ik ben er ook niet bang voor. Het is iets heel natuurlijks en iedereen kan het dus ik ook. haahhahaahah

Het klopt dat ze de eerste 3 maanden geen verdoving willen zetten bij de tandarts ivm complicaties tijdens je zwangerschap. Het is natuurlijk geen water wat ze erin spuiten.

Bij mij was bij de eerste zwangerschap mijn kies doormidden gebroken en heb moeten wachten tot na de bevalling omdat ik qua tandarts echt een held op sokken ben...
Hoop deze keer dus iets meer geluk te hebben ;)

Gr jajo

Terug
Bovenaan