zwanger en een schildklierziekte...jij ook???

Hoi Cynthia,

Ik heb al even op je site gekeken, mooie site trouwens.

Wat een verhaal, wat jammer dat je zoveel last hebt gehad tijdens je zwangerschap.
Maar je bent er bijna......nog even volhouden dus.

Tot nu toe heb ik nog geen last gehad van mijn schildklier, voel me beter dan ooit!!
Maar ik heb wel anti stoffen in mijn bloed en daarom moet ik in het ziekenhuis bevallen.
Na de bevalling moet (diverse malen, geloof 4 keer) het bloed van de baby en van mij gecontroleerd worden. (denk dat je dat bedoeld in je tweede berichtje, dat je het kan "overbrengen" op de baby.)

Vanaf 25 weken gaan ze de hartslag van de  ook tellen, zolang deze niet boven de 160 komt, is het goed.

Ik wens je veel sterkte met platliggen en succes met de bevalling.

Kzal je site in de gaten houden.

Hoi,

Ik heb/had ook een snelwerkende schildklier, heb ook jarenlang medicijnen   voor geslikt. Heb ook de oogziekte van Graves gehad waarbij mijn ogen van uitpuilde. Bij mij is in 2000 de ziekte ontdekt nadat ik al 17 kilo was afgevallen. In 2002 begonnen mijn ogen uit te puilen. Was echt niet prettig. In 2004 heb ik een oog operatie gehad en in 2005 ook nog een en in juni 2006 de laatste. In jan. 2006 was ik zwanger geraakt, maar liep uit op een vroege miskraam, in aug. 2006 weer zwanger geraakt en had toen een buitenbaarmoedlijke zwangerschap waarbij ik ben geopereerd en een van mijn eileiders eruit is gehaald. In nov.2006 ben ik weer zwanger geraakt en deze keer ging het goed en ben vorig week vrijdag 13 juli bevallen van een gezonde zoontje. Ik heb heel mijn zwangerschap controle gehad bij de gyn. vanwege mijn schildklier. Ik slikte al sinds 2006 begin geen mdicijnen meer voor de schildklier en ook tijdens mijn zwangerschap heb ik geen medicijnen hoeven te slikken. Wel als je bent bevallen wordt de baby geprikt voor schildklier. Een keer een dag na de bevalling en nu moet ik a.s. maandag weer naar het ziekenhuis voor hem want hij wordt weer geprikt. Vind zo zielig maar het moet wel. En daarna een week later naar de kinderarts.

Gr.Lucy

Memgea

Leuk dat je mijn site in de gaten houd!

Het is nog steeds spannend hier!

Lucy20

Heftig!
Ik word ook telkens getest op de oogziekte Graves, gelukkig heb ik t niet, maar wel als ik niet heel goed ben ingesteld heb ik last van mijn ogen!

Gefeliciteerd met je zoon!

Hoop dat het bloedprikken uitwijst dat hij er GEEN last van heeft, want tja ....het is best nogal wat he Graves? vooral voor zo'n kleine man!

Succes

Terug
Bovenaan