Zwanger en extreem moe

Ik herken het ook. Ben morgen 17 weken en ik blijf ook maar zo loom en moe. Grootste plannen in mijn hoofd en er moet van alles gebeuren qua inkopen en veranderingen in het huis. Babykamer etc. maar er komt niks uit mijn handen. Ik wil wel maar door de moeheid lukt het gewoon niet. Kortom, ik leef met je mee! 

Pff, ik dacht ik ga me er even van laten overtuigen dat dit beter wordt, maar als ik het zo lees valt dat vies tegen ?
ben zooo doodmoe, eigenlijk al als ik opsta! Kan de hele dag wel slapen. Heb ook al sinds mijn eisprong last van mijn darmen en 24/7 buikpijn en ben bijna 9 weken. Echt heel vervelend dat ik me nooit één uurtje lekker én fit voel. Nu ook nog griep erbij! ? Lekker klagen, sorry!
Hoop dat dit nog beter wordt.. voor ons allemaal!

Ik was ook erg moe en volgens de verloskundige kan dit ook komen door tekort aan vitamine D (daar testen ze hier standaard op en ik had flink tekort). Ik slik nu extra vit D (In een multi vitamine zit niet genoeg) en voel me echt al minder moe. (ben 11 weken zwanger)

Floradix kan ook helpen. Ik ben er vanmorgen mee begonnen. Werd mij aangeraden tegen de vermoeidheid. Als het goed is moet het met een weekje beter worden. 
Het kan best prijzig zijn. Ik heb t via koopjesdrogist besteld en 5 euro minder betaald. 
Succes!

Terug
Bovenaan