Zwanger en in jullie trouwen

Hee meid,

Gefeliciteerd met je zwangerschap en je voorgenomen huwelijk! Helemaal leuk! :)
Ik ga zelf over 3 weken trouwen en ben dan in mijn 15de week.....Gelukkig pas ik m'n jurk nog wel maar het torselet voor eronder niet meer.....tsja, wat wil je met een tweeling! Hahaha! Bij ons weet iedereen het al maar de meiden hebben leuke ideeen zo te lezen, dat zal een dubbele verrassing zijn voor de gasten, echt heel leuk! Geniet ervan!

Veel plezier nog met de laatste voorbereidingen!
Liefs Lynn.

He wat leuk!!! Gefeliciteerd.

Ook wij trouwen in juli, ik ben dan zelf 16 weken.... Leuk idee he om met zun drieen te trouwen!

Ga lekker genieten van de komende weken.

Hoi!!
Ik ben ook nieuw!
zit nu in de 5e week van de zwangerschap en ga volgende week trouwen!! wel wat te vroeg om iedereen al in te lichten, een paar weten het want we konden ons niet stil houden haha!
wat leuk he! gelukkig pas ik dan m'n mooie jurk nog hihi!

jullie ook heel veel plezier!

groetjes Lin!

Hoi meiden,

Dinsdag had ik toevallig een afspraak bij de gynacoloog.ook met het nieuws dat ik al zwanger was.
Hij zei dat ik 5,5wk zwanger was, en we meteen even inwendige echo gingen maken en het een kleine kans dat we wat zagen, en inderdaad er was nog niets te zien wel het baarmoederslijmvies was dik zoals t hoort te zijn. Nieuwe eerste echo 31mei . Dan ben ik 7,5wk en zouden we wat kunnen zien.

Gisteren (hemelvaartdag) kwam ik uit de douche en begon een klein beetje te vloeien. Ik schrok meteen. Gelijk huisartsenpost gebeld en de dokter belde me terug ik legde uit wat ik zag. Ik voelde namelijk helemaal niets, het vloeien stopte ook meteen.
De dokter zei dat het waarschijnlijk innestelbloed was dus was n beetje gerust gesteld. Maar iedere x als ik n toiletbezoek had kwam r zo maar een druppel bloed en stopte het weer. Gisteravond 18.00u weer naar de wc en nu zat mn maandverbandje redelijk vol.
Huisartsenpost weer gebeld en mochten komen. Hij vertelde me dat veel vrouwen bloeden tijdens de zwangerschap en niks wilt zeggen ik moest over 3dgn. Aanstaande zondag een zwangerschaptest doen om te kijken of ik nog zwanger ben. Spannend en ben gewoon heel onzeker.
Toen ik vanochtend wakker werd zat ik weer onder en ben nu gewoon ( flink ongesteld). Gynacoloog gebeld en moet gewoon afwachten ik zou nog zwanger kunnen zijn en we doen 31mei gewoon een echo.

Ik weet nu niet wat ik moet denken,en zitten samen even in een dip. Of r nu wel of niet nog een wondertje zit. We worden ook nergens wijzer van.

Pff deze dagen duren nu verschrikkelijk lang...

Dankjewel.

We hebben nog een beetje hoop.
En moet t misgaan dan moest t zo zijn, en was t niet goed geweest.
Ondanks dat blijven we nog wel even genieten van de voorbereidingen voor onze trouwdag.

Terug
Bovenaan