<p>Meiden! Ik zoek antwoorden. </p><p>Heb het internet afgestruind maar kan niet echt veel informatie vinden. Als ik het google vind ik alleen maar wat je wel of niet aan vlees mag eten. Het gaat er bij mij juist om dat ik het ineens niet meer WIL of beter gezegd, KAN eten. Nu wil ik al jaren vegetariër worden dus vind het niet heel erg (lukte niet want ik vind het gewoon veel te lekker, dus ben gewoon minder vlees gaan eten). Nu heb ik veel symptomen voorbij zien komen maar dit? Ik ben nu 15 weken en sinds dat ik 6-7 weken ben is avondeten sowieso een ramp. Rijst met sla of 2 aardappels met beetje spinazie was de max. Nu heb ik gisteren (viermoment!) voor het eerst een klein bordje pasta op. Fusili met spinazie en normaliter horen hier spekjes doorheen maar ook dit hoefde ik zelfs niet. Dus manlief kreeg het apart in een bakje erbij. Zelfs een gebakken stukje kipfilet moet ik niet aan denken.... </p><p>Heeft een van jullie hier ook last van (gehad)? Gebeurt dit vaker bij ons zwangeren? </p><p>Groetjes Claud. </p>