Zwanger en ineens lust ik geen vlees meer. Wie herkent dit?

Kip? Een stuk rundvlees sudderen in de pan? Gehakt? Vleeswaren op het brood? Wal-ge-lijk!! Vanaf week 10 tot een week of 12 ná de bevalling. Ik viste het kleinste stukje gehakt uit de pasta en alleen heel heel heel klein gesneden kon een stukje kip door de gewokte groenten....heb me echt heel lang afgevraagd hoe mensen die geur, de smaak en de structuur van vlees konden hebben ? Nu snuif ik met alle liefde de geur van sudderend rundvlees weer op en knabbel ik weer graag aan een kippenpootje! 

Ben al vegetarier maar de geur van vlees, vreselijk! Martelgang toen ik naast een meisje in de trein zat die rijstewafels met rosbief ging beleggen!
Ik heb eerste trimester bijna alleen maar fruit en yoghurtproducten gegeten en nu aan het eind weer. 
Lekker aan toegeven! Als je echt geen vlees of vis eet, zou ik wel de Davitamon met visolie gaan slikken en extra vitamine B12.

Ja ik ook! terwijl ik echt een vleeseter wad. At er gewoon omheen. Nu 34 en wel iets beter gelukkig. Zou tocht gek zijn als ik geen frikandellen meer hoef. Hou op zeg hahaha

Heb ik ook! krijg het amper weg en het idee dat ik dieren aan het eten ben geeft me ook een schuldgevoel.. kan er niet niet meer aan denken. Haha! 

Herkenbaar hoor :) was altijd een goede eter en hield van kipfilet en zalm, maar helaas. Sinds ik zwanger ben hoef ik het echt niet, moet er echt niet aan denken. Een stukje rundvlees of een burgertje of zo gaat nog, maar verder bleh... een broodje shoarma dat gaat er dan weer wel in ? inmideels 23 weken, maar nog geen kip of zalm voor mij...

Bedankt meiden! Ik ben dus niet de enige haha!!! Nee ik slik wel netjes m’n vitamines. Vitamine C, B12, en D en dan natuurlijke mogelijke vitamines van de Tuinen of soortgelijk. Daarnaast ook calcium en omega 3 capsules. En slik ook nog steeds foliumzuur al hoeft dat niet meer. 
Omdat ik wel lekker veel fruit, vezels, groentes en yoghurt enzo eet kom ik zeker wel aan mijn voedingsstoffen voor de kleine maar vroeg me dit gewoon af! Het enige wat ik weg krijg aan vis is; vissticks!!! Kindervis noem ik dat haha. En ook maar 2 stukjes ofzo... terwijl ik ben gek op zalm, garnalen etc. Maar nee hoeft niet meer. Vlees gewoon echt niet. Geen rund geen kip geen varken. Noppes.
Ben benieuwd wat het wordt! Zoals ik bij sommige lees, kregen jullie een meid met deze intolerantie! Wij hebben over 4 weken de 20- weken echo dus ben benieuwd. 
Bedankt voor de reacties!  

Ik heb het niet met vlees gehad, maar wel met andere dingen. Sommige dingen die ik normaal heerlijk vond gewoon compleet geen zin meer in, niet dat ik er ziek van wordt, maar het staat me gewoon tegen om het te eten.
Krijg trouwens ook een meisje. ?

Terug
Bovenaan