Is zeker lastig dit hoor.
Ik had niet echt irritaties maar snap wel wat je bedoeld.
Dit was ook omdat ik moe was en hoog zwanger met 35 graden in Nederland haha.
Ik liet hem lekker naar vrienden, feestjes etc gaan en bleef thuis of ging eerder naar huis met de auto. Dit was trouwens wel toen ik over de 30 weken was. Daarvoor ging ik altijd mee en als ik naar huis wilde dan ging ik want ik reed en bepaalde daarin. Hij ging of mee of zorgde dat iemand anders hem bracht.
Alleen hij hield gelukkig wel erg veel rekening met mij, vooral in de bloedhitte.
Ik denk dat het bij jouw man ook wel goed komt als je wat verder bent en het goed zichtbaar is dat je zwanger bent (ga er even van uit dat je nu nog niet veel ziet?).
Ze hebben het vaak nog niet zo door en denken dat we ons een beetje aanstellen terwijl het echt wel hard werken is zon mensje te laten groeien.
Ook no way dat ik een hele dag bij mn schoonouders zou zitten haha, een kopje koffie of 2 prima maar daarna heb je toch wel weer je eigen dingen te doen
Ik zou proberen het een beetje los te laten. Misschien als je hem wat meer daar in los laat dat het vanzelf komt. Plan inderdaad wat voor jezelf in en geniet op een zaterdag avond van een filmpje met wat lekkers. Had toen al quality time met onze kleine, tegen haar praten en beetje over mn buik wrijven om te proberen haar al te voelen.
Succes!