Zwanger en je werk

Hallo zwangere dames!

Hoe gaan jullie het doen met jullie werk?

Ik werk met verstandelijk gehandicapten die zo nu en dan nogal flink agressief kunnen zijn (gerichte agressie naar het personeel toe) en voor zover ik het weet MAG ik met twee maanden al op een andere groep werken.

Het punt is dat ik wel vrij veilig zou kunnen blijven daar (ivm alarm systemen, niet hoeven reageren op agressie) maar als mijn collega in elkaar geslagen wordt, reageer ik niet... Ik sta in dubio, want ik wil me kind niks aan doen, maar mijn collega's ook niet...

Ik ben nu al zo snel aan het groeien dat ik het waarschijnlijk tijdens de tweede maand al moet zeggen, omdat ik het niet meer verbergen kan...

Wat vinden jullie?

Liefs, Elena

Hhmm als ik dit zo lees dan denk ik. Het zeggen en toch vragen om die tijdelijke overplaatsing naar die andere groep.

Daarmee bescherm je je kind, en voel je je niet rot dat als een collega van jou wel wordt aangevallen dat je niks kan doen.

Maar goed, das mijn mening!

Succes!

Toch wel he.... Eigenlijk weet je het meteen al maar het is wel heel fijn om andere meningen te horen...

Ik vind het vooral erg moeilijk omdat ik het zal moeten zeggen voordat ik 3 maanden ben, omdat ik zo hard uit me voegen groei nu. Dat is erg lastig, maar ook meer een probleem van mijn leidinggevende denk ik zo!

Kom maar op met jullie eerlijke meningen! :D:D

Liefs, Elena

Ik zou het ook alvast zeggen en je kind beschermen

Idd vragen of je al naar een andere groep mag, zo kan je je ook niet schuldig voelen als je je collega niet helpt

ik sluit me aan bij de rest!
ik heb zelf ook op zp'n pittige groep gestaan en het is echt belangrijk om je kindje te beschermen. die mensen zijn zo onverstelbaar, je weet het nooit. en zo heb je ook geen stress tegenover je collega's.

succes!

Terug
Bovenaan