Zwanger en kattenbakken verschonen

Je kunt je laten testen op toxoplasmose. Heb ik toen ook gedaan en ben toen zelf de bakken weer gaan doen omdat ik het allang gehad heb. Maar tot die tijd deed mijn man het. Dus als je het liever zelf doet handschoenen aan en ook als je in de grond gaat werken. Koop gewoon een doos wegwerphandschoenen en daarna goed je handen wassen.
 
Lindah1983 ik zou er zeker mee oppassen, draag in ieder geval van die plastieken handschoenen als je kattenbak gaat schoonmaken, doe dit wel uitsluitend als het echt echt moet en gooi die ook weg zonder ergens aan te raken ofzo want voor je het weet ben je al besmet. Mijn zus had geen huisdieren maar ze had wel een tuin ze is besmet geweest toen ze vier maanden zwanger was door toxoplasmose en uitslag was dus vruchtdood :( Mijn vriendin had heel veel huisdieren honden en katten zij heeft die klussen wel allemaal zelf gedaan zonder besmet te geraken maar ik dacht dat ze daar ook een speciale inenting voor heeft gekregen als ik niet mis ben, ik zou het toch maar navragen bij de verloskundige en verder be carefull zou ik zeggen :)))
 
Terug
Bovenaan