Zwanger en keelpijn

Hi,

Ik heb nogal last van mijn keel (keelontsteking) en ben 38 weken zwanger. Ik drink de hele dag kamille thee en eet ook wel dropjes (krijg daar weer maagzuur van), en paracetamol. Maar het werkt niet afdoende.

Wie heeft er nog tips?

Gr. Tamara.
 
Stepsels die schijnen erg goed te werken. Drop is niet goed tijdens de zwangerschap, daardoor kan je bloeddruk te hoog worden! Dus strepsils en trachitol bij het Kruidvat of Etos halen en dan voel je je wellicht wat beter. Heel veel beterschap!

Liefs!
 
Weet niet of je die trachitol mag hebben, mij werd afgeraden om dat in te nemen.... vanwege de stoffen die erin zouden zitten.
Zou gewoon even langs je ha gaan, die kan je het beste wat voorschrijven.

liefs
 
Hi Victory,

Strepsils en trachitol mag juist niet in de zwangerschap, dat is het probleem.
En drop mag ik zelf wel, mijn bloeddruk is juist uitermate laag (105/55), dus dat is geen probleem.

Ik had de huisartsenpost gebeld, maar die kwamen niet verder dan: paracetamol en uitzieken. En ja, daar heb ik nu juist niks aan. Ik wil gewoon wat huis tuin en keukenmiddeltjes, want ik weet dat ik niks mag.

Gr. Tamara.
 
hey ik had het ook in mijn zwangerschappen, ik heb dus wel een kuur gekregen omdat het maar bleef duren! ik weet niet meer wat ik had maar het kon geen kwaad!!!
en laten we eerlijk zijn een zieke mama bij de bevalling is ook niks toch!!!
ik dronk ook veel thee maar inderdaad dat helpt niet veel!
succes ermee!!!

liefs
 
Klinkt heel raar, maar gorgelen met rode wijn. Dit ontsmet de keel een beetje, maar als je het niet doorslikt is het niet schadelijk voor de beeb. Ook eetlepel honing. Dit smeert de keel en ontsmet ook een beetje. Zelf nam ik ook Ricola keelpastilles. Dit mogen wel tijdens de zwangerschap en zorgen er ook voor dat je keel gesmeerd blijft.

Heel veel sterkte, ik heb het zelf gehad in week 10 van mijn zwangerschap met uiteindelijk een abces er nog bij in mijn keel. Toen heb ik uiteindelijk antibiotica gehad van de arts en daarna was het snel over.

Anne
 
Terug
Bovenaan