zwanger en koffie.

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik las wat over zwangerschap en beperkte koffie drinken.
ik las dat je maar twee kopjes mag hebben weet iemand hier wat meer over??

alvast bedankt!

Hallo,

Toevallig (of nou ja... toevallig?) heb ik vandaag het boek Zwanger worden van Mariëlle Croon bij de bieb geleend en daar staat het ook in. Weet niet precies waarom, maar het advies is 2/3 kopjes per dag. Als je wil kan ik het boek er wel even bijpakken om uit te zoeken of er nog iets speciaals over in staat?

Groetjes,
Miep

Hoi Kyra,

ja, de ene keer hoor ik 2 koppen, de andere keer is het 4. ik weet wel dat cafeinne er voor kan zorgen dat je wondertje minder goed groeit. gelukkig drink ik geen koffie dus hoef ik me er geen zorgen over te maken. ik drink wel een boel thee....

op www.voedingscentrum.nl  staat een lijst van dingen die je beter kan of moet laten.

succes ermee!!

sara

tja ik vind het ook lastig drink meestal 4 kopjes op een dag maar das wel lastig als je nu ineens 2 moet drinken je drinkt ook zo snel weer een extra probeer nu iedere keer 2 te doen maar ja als het niet zo erg is doe ik liever 4 snap je....

wel lastig hoor

Hoi,

Miss, hoeven we er ons niet zon zorgen om te maken, heb namelijk gehoord dat de meeste vrouwen hun koffie niet te pruimen vinden, als ze zwanger zijn
Dat zou mooi zijn ,dan is het probleem opgelost, hahah.

Toevallig heb ik zelf nu al een paar dagen, dat me ik me koffie echt niet weg krijg, zo smerig, mhhh  wie weet, nog een week tot me NOd.

succes

gr.Bambi

nou ik ben net 5 week zwanger en de koffie smaakt mij nog heerlijk!!haha!maar ja wil wel graag weten hoeveel ik er van mag hebben!!!
haha

Bij 2 zwangerschappen gewoon koffie gedronken, smaakte me nog te goed haha.
2 stuks van ruim 8 pond er uit gefloept ;-)

Was wel lollig, op de zwangerschapsgym zette de "juf" standaard thee en geen koffie.
Totdat ik er om vroeg, bleek dus de enige zijn die het nog lekker vond.
Is idd vaak zo dat als je zwanger bent je de koffie niet meer lust.

Helleu!

Zo vreemd, ik kon gister wel op de site maar ik kon mijn toetsenbord niet gebruiken. Ben nu op mijn werk en heb het boek maar niet meegenomen....... Ik kijk vanavond even en zal een berichtje plaatsen.

Groetjes!

Terug
Bovenaan