Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb dit ook gehad tijdens m’n zwangerschap , heb toen magnesium zakjes ervoor gekregen ..hielp meestal wel het in ieder geval te verlichten.misschien heb je er ook wat aan .. in ieder geval nog een hele goede zwangerschap gewenst en hopelijk word de kramp snel wat minder ?
Dat tenen naar me toe trekken werd het alleen maar erger van dus ben rustig gaan staan toen ging het langzaam weg. Ik heb vandaag nog erg last ervan met lopen zitten de hele tijd voel ik mijn kuit. Hoop dat het snel overgaat. Bedankt voor jullie tips ga er zeker wat mee doen
Direct erop staan! Dat hielp bij mij. Was ook t enige waardoor ik snel uit bed kon komen met die dikke buik..hahah. Ik slikte ook magnesium ervoor maar het verminderde de aanvallen wel maar had ze toch nog wel als ik had gewerkt en op het eind van me zwangerschap. Ook direct na de bevalling heel erg. Gelukkig beide keren iemand erbij die ze weg kon wrijven. Kuitkramp is echt mega pijnlijk..
Sterkte ermee!
Had er nog ik last van bij mijn eerste zwangerschap en heb toen 1 keer per dag extra magnesium pillen geslikt van meta relax nu bij de tweede overgestapt op het huismerk van vitaminestore
Ik heb er ook een groot deel van de zwangerschap last van gehad. Veel drinken verminderde het bij mij wel!
Ik merkte in de nacht meteen als ik minder dan 2 liter had gedronken op een dag.
Ojaaa verschrikkelijk ik had daar bij mijn eerste zwangerschap veel last dan en dan vooral snachts in m'n slaap dat ik wakker werd en het uitgilde.
(Haha mijn man dacht elke keer dat de bevalling begonnen was)