Zwanger en krampen in kuit wat een hel

Veel drinken en veel noten/peulvruchten/bananen gegeten voor de magnesium. 
Bij mij hielp het om "voorzichtig wakker te worden". Het schoot er juist in als ik in bed ging rekken. Oef wat een pijn! Mijn man hielp aan mijn tenen te trekken, want het lukte mij zelf niet... zoveel pijn 

Yes herkenbaar
Vooral snachts word ik wakker van de kramp echt naar. En gisteren heb ik de heledag krampgehad in mn linker kuit. Lopen ging me niet meer goed af. Mn man heeft t gemasseerd maar helaas het blijft.

[quote quote=10543394]Ojaaa verschrikkelijk ik had daar bij mijn eerste zwangerschap veel last dan en dan vooral snachts in m’n slaap dat ik wakker werd en het uitgilde. (Haha mijn man dacht elke keer dat de bevalling begonnen was)[/quote]
Precies dit.

Ja verschrikkelijk. Bij mij begon het in m'n ene kuit en dan naar m'n voet. Als het weer een beetje weggetrokken was, schoot het in m'n andere been en voet. Ik slikte magnesium tabletten. Kocht ik bij DA en was een merk waar verder geen andere dingen aan toegevoegd waren. Weet het merk helaas niet meer. Dit hielp bij mij heel goed. Van meerdere keren per nacht vergaan door de kramp, was het nog maar heel af en toe. Had ook het voeteneinde omhoog gezet. Als je bed dit niet kan, kun je ook bijv een paar kussens onder je voeten leggen of onder je matras.

Terug
Bovenaan