Zwanger en menstruatiepijn verder geen symptomen

Hoi Angela, 
ik vind dat je al best wat kwaaltjes noemt hoor, zo vroeg in de zwangerschap. En die je noemt zijn inderdaad allemaal normaal. Ik had ook erg menstruatie pijn .. ik dacht dus ook steeds dat ik ongesteld moest worden, maar het kwam maar niet... Hey dacht ik! 
Als je echt niet kan wachten of je zorgen worden erger kan je altijd je vk nog eens bellen.. je weet maar nooit, en mag je toch iets eerder komen. Brutaal mens heeft de halve wereld ?
Maar alles wat je schrijft klinkt mij allemaal bekent in de oren dus probeer ook een beetje te genieten! 

Die menstruatieklachten heb ik ook gehad. Tenminste, ik dacht dat het menstruatirklachten waren maar later bleek het de innesteling te zijn. Dat en vermoeidheid, voor de rest geen klachten. Had ook maar 1 test gedaan en toen maar gewacht op de echo. 
Maak je vooral niet te druk. 
Succes!!

Ik heb precies hetzelfde. Ik ben nu 13 weken en nergens last van (alleen mijn borsten). In week 4 had ik hoofdpijn en in week 6 had ik af en toe een vlaag misselijkheid en dat was het. Ook ben ik niet vermoeider dan anders. Toch gaat het tot nu toe zoals het hoort, geen zorgen maken dus! Niet iedereen is ziek, zwak en misselijk :)

Goede morgen..  volgens mij is dat heel normaal. Ik heb het ook gehad in het begin van mijn zwangerschap. Niet te druk maken het hoort er bij. De 1 heeft er alleen wat meer last van als de ander. En... van harte gefeliciteerd!

Hey Angela, 
Ik herken jou klachten precies. Nu denk ik 3 weken dat ik echt die 'menstruatie' klachten voel, verder ben ik vermoeid, moet ik vaker plassen en merk ik dat mijn haar heel snel vet wordt?.. 13 oktober kwam ik erachter dat ik zwanger was, 3 november heb ik de eerste afspraak en echo. Duurt voor mijn gevoel zo lang en in tussen tijd ben ik ook enorm onzeker of alles wel goed gaat, gezien de 'menstruatie' klachten.
We zullen toch echt moeten afwachten. 

Terug
Bovenaan