Zwanger en mijn man heeft mij verlaten

Hey meid,

Wat een zorgen! Goed dat je duidelijkheid hebt gegeven. Als het niet meer gaat moet hij even de deur uit. Maar neem die afstand dan ook. Dus maak hem duidelijk dat hij niet meer mag smsen maar dat alles per telefoon gaat. Ten slotte heeft hij rust nodig en is hij vreemd gegaan. Stel paal en perk aan het contact. Niet willekeurig en op elk moment. Maar spreek af dat hij jullie dochter 1 keer in de 2 dagen mag bellen, op een afgesproken tijd en dat het daar voorlopig bij blijft. Laat hij eerst zijn zaken maar eens op orde krijgen en er achter komen wat hij wil. Spreek af met hem op welke dag (1 keer in de week ofzo) jullie praten over de situatie. Alle vragen en gedachten zal hij tot dat moment moeten opsparen. Laat het hem opschrijven ofzo.
Dan krijgen jullie allebei rust.

het kan gewoon niet zo zijn dat hij vreemd gaat om een signaal af te geven, vervolgens in een midlifecrisis te belanden, tijd voor zichzelf wil en dan ook nog eens op elk willekeurig tijdstip contact zoekt. Bescherm jezelf en maak duidelijk dat je je ook wel zonder hem redt. Maak je niet afhankelijk en zit niet huilend aan de telefoon als ie belt, ook al mis je hem...
Wil hij terug komen?? Wil jij dat ook? Maak dan duidelijk afspraken en gaat niet over 1 nacht ijs. Laat hem er flink zijn best voor doen. Doe eerste tijd de weekenden en bouw dat dan uit als dat goed gaat.
Laat niet met je sollen!! Ook al is hij de vader van jullie kids. Hij moet zijn verantwoordelijkheid nemen. Vreemdgaan is juist weglopen van problemen en je niet realiseren dat je een gezin hebt. Daar zitten consequenties aan!

Sterkte ermee het zal niet makkelijk zijn!
 
De bal ligt nu aan zijn kant ben ik bang.

De ene keer zget hij het is definitief over, en toch geeft hij weer signalen af en vraagt hoe het met mij gaat enzo. ik ben zooo in de war. Hij heeft aangegeven dat zijn acties het resultaat zijn van een kat in het nauw die rare sprongen maakt. hij wist zich met onze situatie geen raad. dat vreemdgaan daar zit ik niet meer mee. het gaat nu om ons ons gezin. ik wil hem ruimte geven maar ik mis hem verschrikkelijk.hij is de liefde van mijn leven en is altijd goed voor mij geweest , meer dan goed zelfs. ik neem dan ook mijn verantwoordelijkheid mbt mijn aandeel in dit geheel. de closest vriendinnen in mijn omgeving zeggen Aicha, speel het zakelijk, afstandelijk dan maak je jezelf weer aantrekkelijker voor hem en dat hij vroeg of laat met of zonder hangende pootjes weer bij mij terug komt. mijn huisarts zegt juist dat ik juist moet zeggen hoe ik mij voel en mij kwetsbaar moet opstellen. als ik hem terug wil gewoon blijven wie ik ben, lief aardig en kwetsbaar en open.


ik raak zoooooo in de war van alle adviezen.
 
Ik bedroog mijn vriend en ik kan echt niet uitleggen hoe het gebeurd is, maar mijn grootste spijt was toen mijn vriend hiervan op de hoogte was en het met mij uitmaakte. Ik hou zoveel van hem, maar ik weet echt niet hoe ik mezelf zo'n fout heb laten maken, ik smeekte zoom, maar hij weigerde me terug te nemen, hij bleef me negeren en weigerde mijn telefoontje aan te nemen. Het leven was eenzaam en mijn gedachte om altijd bij hem te wonen was weg. Mijn hart was gebroken. Toen ik dinsdagochtend wat onderzoek deed op internet, kwam ik getuigenissen tegen van mensen die Lord Bubuza heeft geholpen. Ik nam contact op met Lord Bubuza en vertelde hem alles wat er was gebeurd en hij beloofde me te helpen. Lord Bubuza vertelde me dat Nicole me zal vergeven en me zal trouwen. Ik geloofde hem eerst niet, maar nadat ik de items had gekocht, vonk Lord Bubuza de spreuk uit en zei hij me te wachten op resultaat. Uren belde later Nicole me en vroeg waar ik was, vertelde ik hem, hij kwam huilend en smeekte me hem terug te accepteren. Hij heeft me voorgesteld en we zijn nu 2 jaar getrouwd en we hebben samen een dochter. Het was als een droom, maar ik ben gaan begrijpen dat Lord Bubuza een God OP AARDE is. Neem contact op met Lord Bubuza voor elke vorm van hulp via Whatsapp: (+1 505 569 0396) of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan