zwanger en onregelmatige diensten, slaapdiensten enz

onregelmatig werken: het is nog allemaal afwachten, op dit moment ben ik bekaf na een dienst. en begin overdag beroerd te worden. ik werk alleen en met lvg pubers met gedragsproblemen dus dat is best intensief. ik ga het per week maar bekijken hoe het gaat. hopelijk dat er na de 12e week meer energie in dat lichaam van mij komt. als goed is moet vaste onregelmatige diensten wel kunnen.
opvang: maar kijken wat er hier is, flextijden/gastouderbureau, oma, vriendinnen met kids. het is alleen zo jammer dat je dat nu al moet gaan regelen. terwijl het zo lang nog gaat duren.
speelt ook mee dat ik al aan nadenken was of ik op deze locatie wil blijven.
ondertussen geniet ik van de zwangerschap, ben ik vooral verbaasd dat het zo vroeg al je leven op de kop zet en zo goed te merken is

Hoi,
Ik werk ook in de verstandelijk gehandicaptenzorg met onregelmatige diensten en slaapdiensten.
Ik ben eind maart uitgerekend en vanaf januari draai ik geen slaapdiensten meer, de rest van de diensten wel gewoon, vindt ik persoonlijk wel prettig. Alleen maar dagdienstn vind ik zwaarder, maar dat is persoonlijk hoor. Aan het eind van mijn vorige zwangerschap vond ik het fijner om te lopen, dan om de hele tijd achter de computer te zitten.
Wel moet je oppassen met agressie, kan dat gericht zijn op jouw buik, dan moet je vragen om andere locatie of iets.
Succes en geniet ervan! Maaike

dank jullie wel voor alle reacties. tja het blijft per week bekijken hoe het gaat. en op mijn locatie hebben we alleen slaapdiensten dus dat maakt het dan wel lastiger.
helaas is er de nodige agressie (vooral verbaal en tegen deur trappen) maar ook incompleet team, altijd overwerken en diensten oplossen, hoge werkdruk, en naast overwerk sinds deze week ook nog de huishoudelijk medewerkster vervangen. het werk word dus alleen maar zwaarder en is nooit zoals het hoort te zijn. We zien wel. De kleine gaat voor.
groetjes sabine

Terug
Bovenaan