Zwanger en permanent

Goedemiddag allemaal,

Ik ben nu zo'n 13 weken zwanger en wil totaal iets anders met mijn haar. Ik heb het nu in mijn hoofd gehaald om krullen / permanent te laten zetten.

De afspraak is gemaakt en ik heb gemeld dat ik zwanger ben! Uiteraard heb ik internet al doorgespit en lees helaas niet zoveel positieve verhalen over het zetten van permanent tijdens zwangerschap.

Maar ik heb me nu in mijn hoofd gehaald en wil ik het ook doen haha, kan niet nog een half jaar wachten :).

Heeft er iemand ook permanent laten zetten en heeft het goed uitgepakt?? Dan hoor ik het graag.

Gr, Linda
 
Ik wilde graag highlights in mijn haar, maar heb op internet gelezen dat ik het de eerste drie maanden beter niet kan doen. Kan heel anders uitpakken geloof ik.
Maar je kapper zal er wel verstand van hebben denk ik???

Suc6!!!
 
Ik heb gewoon highlights, ook nog over gesproken met de kapper maar maakt echt niet uit bij zwangerschap.
Permanent heb ik geen idee van, gewoon overleggen met kapper. Succes!
 
veel kappers gebruiken niet meer die ouderwetse verven met zo'n amoniac lucht. Als je bij de kapper zit en degeen naast je krijgt een behandeling adem je het iook in
 
Hoi,

ik heb een paar weken geleden gewoon mijn haar laten verven en highlights laten zetten. Er zit tegenwoordig geen ammoniak lucht meer aan, kon me ook niet voorstellen dat het verder schadelijk kan zijn. Het trekt niet je hoofdhuid in of iets dergelijks.
Ik heb het er trouwens niet met de kapster over gehad.

Groetjes danielle
 
Terug
Bovenaan