Zwanger en permanent

Ik zelf ben kapster. De reden waarom mensen het haar niet laten kleuren/permanenten is omdat het haar door de invloeden van de hormonen totaal anders kan reageren. Een grove permanent kan als een poedeltje uitpakken, maar het kan ook zijn dat een stevige permanent binnen een week is uitgezakt. Geloof me, van geen van beide wordt je blij. Ook kleur kan anders uitpakken.
Blonde highligts kan weinig mee verkeerd gaan, omdat hiervoor een ontkleuring wordt gebruikt. (Het breekt de pigmenten in je haar af daardoor wordt het lichter)

De geur die je inademt is natuurlijk niet zo heel gezond, maar kan geen kwaad voor een keer. Uitlaatgassen zijn ook niet gezond.
Zelf ben ik wel gestopt met verven/permanenten toen ik zwanger was, omdat ik niet de hele dag die geur wilde inademen.

Succes ermee!
 
Bedankt voor de reacties!
Ik lees nu berichten hierboven dat verven etc. slecht zou zijn oid, maar als je op internet googled dan lees je dat (ook op site jongegezinnen) verven en permanenten gewoon mag!

Het is alleen maar de vraag hoe het resultaat wordt vanwege je hormoonhuishouding :).

Ik dus wel afspraak gemaakt, dan bespreek ik het met mijn kapster en anders knip ik er alleen een nieuwe coupe in :). Het liefst toch gewoon permanent....................

even afwachten
 
Sorry, net tegelijk als Nicole berichtje verstuurd.
zij geeft ook al aan dat het met hormonen te maken heeft.

Gr, linda
 
hoi ikzelf heb tijdens mijn zwangerschap gepermanent en gekleurd (2x) en nergens geen problemen mee heb een gezonde dochter van inmiddels 12 weken dus zou zeggen neem gewoon de gok....

succes
 
@Ilsje2323

Bedankt, op jouw reactie zat ik net te wachten :).
een positieve reactie..............yeh!

ik heb morgen een afspraak en denk ook dat ik het gewoon ga doen! als ik na morgen niet meer reageer dan is het dus faliekant misgegaan en durf ik dat hier niet meer te melen hahaha

en anders, als ik een prachtige coupe heb dan laat ik het zeker weten!!

groeten Linda
 
Ik ben zelf kapster en mijn beide collega's hebben allebei 2 gezonde kinderen gekregen, toen ze zwanger waren hebben ze gewoon hun haren geverfd, niks mee gebeurd of rare kleur geworden,
1 collega had het zelfs behoorlijk rood laten verven, niks aan de hand, ik heb in de salon ook nooit problemen met zwangere vrouwen gehad die permanenten,
gewoon goed overleggen en ja er bestaat altijd wel een kans dat het anders zit door je hormonen,maar dat is wat mijn ervaringen zijn maar nihil.
tegenwoordig zijn de vloeistoffen niet meer zo sterk en chemisch als vroeger.
Ik laat tijdens mijn zwangerschap gewoon mijn haar verven.
 
bedankt voor de reacties!

het is toch geen permanent geworden en dit na overleg met kapster. Zij is zelf niet zo'n voorstander van permanent, heb me nu een beetje laten ompraten.. maar goed heb nu wel weer een leuke coupe.

als ik eenmaal bevallen ben ga ik wel een soort van proef permanent laten zetten of zo iets.

Gr, Linda
 
Terug
Bovenaan