<p>Hai dames, morgen ben ik 7 weken zwanger en hebben we de eerste echo. Ik ben zelf 21 en studeer nog en m’n vriend 28. Hij werkt. Omdat m’n opleiding “te laag” was voor mij, begin ik in september met m’n nieuwe opleiding tot verpleegkundige. Echter is het zo dat ik dus in oktober ons baby’tje verwacht. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik ben in m’n 2e jaar MBO-V gestopt en begin in november op HBO-V. Ik heb er bewust voor gekozen dan weer in het eerste jaar te beginnen, omdat toen ik me aangemeld had in december ik zwanger bleek. Dit was een miskraam geworden. Mijn idee was dan: in augustus zou de baby komen, eind september/halverwege november beginnen. Dit was voor mij nog een “optie”. Echter komt de “nieuwe” baby nu een stukje later en zit ik toch wel in de stress over hoe dit moet met m’n nieuwe opleiding! Ik ben nog niet officieel aangenomen op de opleiding, dus ik zou het ontzettend jammer vinden als ik door m’n zwangerschap niet aangenomen wordt of dus pas in september 2021 mag beginnen. iemand hier ervaring mee? </p><p>dus voor het gemak even een tijdlijn. Ik moest dit bericht nogal snel typen waardoor het dus misschien een beetje onduidelijk kan zijn ?</p><p>26 december 2019: miskraam </p><p>07-01-2020: groen licht van gynaecoloog </p><p>11-02-2020: positieve test </p><p>29-02-2020: uitgeschreven bij MBO </p><p>07-03-2020: intake HBO </p><p>03-09-2020: start nieuw schooljaar</p><p>??-10-2010: uitgerekend (mocht alles goed gaan)</p><p>groetjesss</p>