Zwanger en sex

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Weet iemand precies met hoe het zit met zwanger zijn en sex mogen hebben? Kunnen orgasmes geen kwaad voor het kind en de ontwikkeling ervan? Merkt het kind er iets van? Daarnaast ben ik ook benieuwd of er meer zijn die tijdens de zwangerschap veel meer zin hebben dan anders. Ikzelf merk duidelijk dat ik vaker wil. Ik ben overigens bijna tien weken zwanger.
Groetjes, Sirah

Hoi Hoi,

Het kan geen kwaad om sex te hebben de kleine merkt er niets van. Wat er wel kan gebeuren is dat je met een orgasme een harde buik krijgt maar dat kan geen kwaad voor de kleine.

Groet Marijke moeder van zoon 2 jr en 35w 1 dg zwanger

Hoi hoi,

Met deze vraag zat ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap, dus toch even nagevraagd bij mijn gyn. En idd het kan absoluut geen kwaad.
Nu, wat dat zin hebben betreft. Het is wss een bijgeloof, maar tijdens mijn eerste zwangerschap vroeg mijn grootmoeder of ik nog veel zin had. Ik stond verbaasd dat zij mij dit vroeg, hihi... Maar ze zei als je er nog veel zin in hebt, dan is het een meisje. Wanneer je geen zin hebt, is het een jongen. Hihi... vond het wel grappig, maar geloofde er niet veel van. Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap enorm veel zin, meer dan anders. Veel meer zelfs. Een dochertje!! Nu heb ik eigelijk geen zin, echt heel frapant, dus als het nu een jongen is, moet ik het nog gaan geloven.
Zoals ik al zei echt een bijlovig iets, maar toch ... ik zou het nog gaan geloven als het nu bij ons een jongen moest zijn.

Liefs,
van ons...

meer zin? pfff
ik ben moe, misselijk en heb pijnlijke borsten.

verder dan een knuffel voor het slapen gaan is het nu nog niet hoor..
jammer, maar dat halen we wel weer in als ik me straks wat beter voel....

Dat verklaart mijn enorme zin in sex dus, want wij krijgen een meisje haha
In het begin juist geen zin en nu dus wel!!
Sex kan idd geen kwaad, schijnt alleen dat je op het einde op moet passen met standjes waar je man dieper in je gaat omdat je een (kleine) kans hebt dat je water breekt, maar dan praat ik over week 37/38. En dan moet je dus wat voorzichtiger zijn schijnbaar! Ben wel benieuwd hoe straks de eerste keer na de bevalling zal zijn, maar goed dan praten we waarschijnlijk al over februari haha

liefs Daantje

Oh ja over bijgeloof gesproken, bij mij klopt die chinese geboortekalender dus ook mmm en bij mijn schoonzusje ook en bij een vriendin ook mmm ik geloof er nog niet echt in, maar is dit dan gewoon stom toeval????????

Ehm...........wat is sex??
Ik ben 34 weken zwanger van een meisje.............ook de chinese horoscoop klopte bij mij niet...........zal wel een eigenwijs grietje worden dan!

Even over orgasmes.............schijnt voor een kindje een heeel fijn gevoel te zijn.......als een warme omarming.........serieus, ergens gelezen..........ook schijnt het goed te zijn voor de hersenontwikkeling van je kindje..............ook heel serieus, ergens gelezen....
Mocht je dus zin in sex hebben...........geneer je niet!!!
Whahaha!!

Liefs Rimke
34+2 weken...........

Het kan inderdaad geen kwaad. Alleen kun je wel last krijgen van harde buiken.

En dan zal ik het bakerpraatje nog even om zeep helpen, hahaha. Bij m'n eerste had ik enrom veel zin  (jongen) en nu helemaal niet (meisje).

Groetjes.

Terug
Bovenaan