Zwanger en sex

Hihi... het zal dus wel toevallig zijn allemaal... Hoewel het soms echt wel frapant is, vind ik ... Als het bij jezelf twee keer klopt, ga je er nog in beginne geloven. haahahaha...

Ik moet zegge, ik heb er ook niks zin in, jammer eigelijk... want het is nog zo leuk! hehe... ik ben zoooo misselijk, pfffffff van gisteren begonnen. En bij mijn eerste zwangerschap zei ik al regelmatig: ' Dit is de eerste en de laatste keer ! '
Maar ik zal nu maar niet TE hard roepen... hihi...

We weten waarvan het komt en dat maakt het draagbaar e..

Maar meiden als je er zin in hebt, GENIET ERVAN!!!

Liefs,
Van ons...

Hallo ik wil even reageren op zwanger en sex hebben.
Het kan helemaal niet kwaad alleen de baby kan voelen dat je een orgasme krijgt dat klopt helemaal!!
Ik ben nu 27 weken+1dag zwanger en ik heb bijna helemaal geen zin meer,Maar ik krijg mooi wel een dochtertjuh dus dat vind ik niet helemaal de waarheid wat ze zeggen!!
Maar bijdeze veel geluk met jullie zwangerschap allemaal
Groetjes JennY

Hoi allemaal,

Ben momenteel 32 weken zwanger en het gaat goed. Wij kunnen niet meer vrijen want ik kan er bloedingen van krijgen dus het is mij afgeraden. NOrmaal gesproken kan je wel gewoon vrijen en het heeft absoluut geen invloed op je kindje. Bij mij is het iets lichamelijks en niet iets wat met de baby te maken heeft.

succes iedereen en geniet van je zwangerschap

Zolang je zin hebt en het voelt goed, lekker doen!
Bij mijn 1e had ik net zo veel zin als toen ik niet zwanger was, maar tegen het einde (34 weken) zijn we toch gestopt omdat orgasme en penetratie echt onaangenaam en zelfs pijnlijk werden.
Nu bij de 2e ben ik supermisselijk en moe, dus seks? Nee, voorlopig niet echt, al merk ik wel dat het gevoeliger is allemaal daar en dat een orgasme (net al vorige keer) 'anders' aanvoelt en makkelijker komt.

Maar geniet er van hoor!

Groetjes, Karin
11+2 weken

Hoi hoi,

Ik ben nu zwanger van ons 3de zoontje,bij me 1ste weinig zin in seks,en nu bij m2 laatste 2 zwangerschappen veranderd in een nympf.
Lastig voor me partner,al die sekslust op hem gericht.
Hij hoeft maar hier in short te zitten dan worden me lusten weer gewekt :S
Maar gelukkig zijn er hulpmiddelen om zelf aan de slag te gaan als de nood het hoogst is...lol

Idd seks is niet schadelijk voor kiddo,meer een warme omhelzing met harde buiken gepaard,maar ja nog even en dan kennen we weer normaal seks hebben zonder die dikke buik in de weg:D

Groetjes Franny(23 weken)

Oh ja nog even iets, ik weet niet of jullie dit ook hadden, maar mijn schoonzusje vertelde het me. In het begin waren de orgasmes zelfs een beetje pijnlijk, had zij dus ook en blijkt natuurlijk helemaal geen kwaad te kunnen, maar wel grappig, want daardoor wist ik eigenlijk al wel dat ik zwanger was voordat we een testje hadden gedaan, maar niet echt bij stil gestaan. Dit gevoel was weg rond week 11 denk ik. Nu is het alleen nog maar genieten hihi

Ook ik kan zeggen dat de chinese kalender niet altijd klopt, ik zou een meisje krijgen bij mijn eerste zwangerschap, maar het is toch echt een jongen geworden.
En ook ik had superveel zin in sex tijdens mijn eerste zwangerschap (van een jongen dus) en nu heb ik helemaal geen zin, Nu weet ik overigens nog niet wat het wordt.
Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar bij mijn eerste bevalling ben ik ingeknipt en daar had ik eigenlijk geen last van tot ik zwanger werd van de tweede. Volgens bij is de boel toch allemaal wat gevoeliger want ik moet nu zeggen dat ik bij de sex niet echt een lekker gevoel heb. Nogmaals ik weet niet of het daaraan ligt, maar goed.

Groetjes
Bibi

Terug
Bovenaan