zwanger en sollicitatiegesprekken

hoi hoi..

ik heb deze zwangerschap 2 banen gehad! bij de eerste was k 10 weken zwanger.. en heb t eerlijk verteld.. zou gaan werken in de kinderopvang.. en daar werken bijna alleen maar vrouwen, dus dat was geen probleem.. de 2e was mijn oude stage.. daar ben ik nu in vaste dienst. ook hier was het geen enkel probleem. verder weet ik van iemand die bij mij op gym zat dat ze terwijl ze 36 weken zwanger is nog aangenomen is op een nieuwe werkplek!
dus t zal misschien wat moeilijker zijn.... niet iedereen is er even blij mee en t ligt er waarschijnlijk ook aan wat voor werkveld het is.. maar het is zeker niet onmogelijk!

liefs!

Ik wil je niet bang maken, maar ik ben momenteel niet zwanger (wel ervoor bezig) en al ruim een halfjaar op zoek naar werk (administratief/secretariee) en nog steeds nergens aangenomen, ook niet voor tijdelijk werk. Het is nu echt economisch zeer slecht om te solliciteren. In het verleden vaker gesolliciteerd en toen altijd binnen 3 maanden weer een andere baan. Ik wens je heel veel sterkte en nooit de moed opgegeven, het wordt vanzelf weer beter!

Succes!

Terug
Bovenaan