<p class="p1" style="margin: 0px 0px 3px; font-stretch: normal; font-size: 28px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1" style="font-family: UICTFontTextStyleBody; font-weight: bold;">Ik ben een vrouw van 39 jaar. Ik ben sinds 4 jaar gescheiden en heb toen mijn lieve vriend ontmoet. Hij heeft echt aandacht voor mij en we kunnen bij elkaar echt onszelf zijn! Hij heeft wel een pittig karakter, zit vaak met zichzelf overhoop, zeker nu hij niet kan werken vanwege Corona (chef kok). Hij heeft strakke regels betreft kinderen, huishouden. Ook met roken tijdens zwangerschap. Ik heb 2 kinderen en hij heeft er 3. Dat gaat goed samen! Ik rookte tijdens mijn zwangerschappen af en toe een hijsje mee van mijn toenmalige man of een halve sigaret. Beide kinderen zijn gezond. Zijn ex vrouw stopte direct toen ze zwanger was, dit vind hij ook niet meer dan normaal. Is t ook... onze grootste wens was om samen een kindje te krijgen ... ik had het al opgegeven toen ineens vorige week de testen positief waren!! Nu ben ik aan het minderen om uiteindelijk te stoppen met roken. Ik durf alleen niet aan mijn vriend te vertellen dat we in verwachting zijn omdat ik bang ben dat hij dan verwacht dat ik direct helemaal stop! Ik kan het echt niet gelijk... ik heb tijd nodig om te stoppen. Maar ik ga hem zooo blij maken dat onze wens is uitgekomen! En het is mijn laatste kans gezien mijn leeftijd. We willen dit zo graag... waarom kan ik niet gewoon stoppen i.p.v. minderen en waarom ben ik er zo bang voor? En zal hij me begrijpen als ik aangeef dat ik het lastig vind? Of zal hij eisen dat ik gelijk stop, wat me erg veel stress oplevert... natuurlijk is roken not done!!! Maar ik kan zo niet genieten ...</span></p>