<p>Goedenavond iedereen </p><p>Graag deel ik mijn verhaal en hoor ik graag jullie gedachten hierover. Momenteel zit ik in een lastige situatie en ik denk dat wel onpartijdige meningen mogelijk wat meer en andere inzichten meebrengen.</p><p> </p><p>Even kort uitgelegd... mijn partner (26) en ik (27) waren omgeveer 10 maanden bezig met zwanger worden. Nu is dat eindelijk gelukt! Superblij natuurlijk, maar nu mijn dilemma.</p><p>Ik ben ongeveer 8 weken zwanger en ben halverwege/eind September uitgerekend en nu biedt zich op mijn werk een unieke kans aan voor een masteropleiding. Een opleiding die ik altijd al heb willen volgen. Je snapt al waar dit heen gaat ...</p><p>Ik heb na hard nadenken toch besloten om te solliciteren naar de opleidingsplaats die dus zal beginnen in september. Mijn partner en ik hebben hier lang over gesproken en hij steunt me hierin. Hij zal thuis blijven en ik aan de studie. Ik kan natuurlijk niet voorspellen hoe mijn zwangerschap en bevalling zullen verlopen, maar laten we van het goede uitgaan. Ik ben een ontzettende gemotiveerde werker en een uitdaging ga ik nooit uit de weg. Ik ben erg carrieregericht en mag ook graag werken, thuiszitten is helemaal niets voor mij. Zelfs na mijn 3 weken vakantie, ookal geniet ik er ontzettend van, mag ik altijd weer graag terug aan het werk. Als ik ergens voor ga dan zal ik absoluut slagen. Ik geloof er dan ook volledig in dat ik ondanks mijn zwangerschap en een baby dit aankan. </p><p>Volgende week zal ik een sollicatiegesprek hebben en zal ik dit ook benoemen. Ik kan me alleen ook volledig voorstellen dat ik met mijn situatie niet de meest aantrekkelijke persoon zal zijn... aan de andere kant wil ik deze kans zo graag grijpen en mij bewijzen, verder ben ik ook volledig bereid om compromissen te sluiten (in de zomer met de studie vooruit werken, verlof mogelijk wat inkorten na de bevalling of bijvoorbeeld half verlof half werk voor te stellen). </p><p> </p><p>Ik geloof er heilig in dat het me zou lukken en dat ik ook ontzettend zal en kan genieten van onze baby. Ik weet natuurlijk niet wat er uit de sollicitatiegesprekken komt maar dat terzijde. Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie mening en ervaringen!</p>