<p>hoi hoi,</p><p>ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben. Super blij mee want dit was iets wat we heel graag wilden, aan de andere kant durf ik niet te blij te zijn omdat ik al 2 miskramen heb gehad en bang ben dat dit weer gebeurd. ook heb ik, denk ik, vrij weinig last van kwaaltjes.. misschien is dat iets heel fijns maar ik word er alleen maar onzeker van. ik ben nu, volgens mn berekening 5 weken en 3 dagen zwanger en het enige waar ik last van heb is zere borsten en ontzettend moe, wat ook door mijn werk kan komen aangezien ik op onregelmatige tijden werk. Ik heb heel af en toe een ochtend dat ik wat misselijk ben maar dit neemt al vrij snel weer af. Op internet lees ik dat als je geen bloedingen hebt, het in de meeste gevallen goed is, maar door een miskraam die niet vanzelf op gang kwam weet ik nu dat dit dus ook niet alles zegt. </p><p>Ik heb wel veel last van buikkrampen en pijn in mn onderrug, is dit normaal het is denk ik te vergelijken met hele erge menstruatie pijn. Ohh ik hoop dat jullie me van mn onzekerheid af kunnen helpen!!!</p>