Zwanger en te zwaar

Hier ook een te hoge bmi en ook nog eens oud (42) en eind maart bevallen van een gezonde zoon.
Gewoon alle controles bij de verloskundige gehad , alle echo' s waren prima volgens schema en met vlag en wimpel geslaagd voor de suikertest.
Inmiddels door het geven van borstvoeding alle extra kilo's eraf en we blijven dalen ?
Geniet van je zwangerschap! 

Hoi hoi, 
Ik ben op dit moment 20+4 weken en heb een bmi van 38. 
Tot dusver een normale zwangerschap volgens m'n verloskundige. Sinds deze week wel onder behandeling van de gynaecoloog/klinisch verloskundige ivm een hoog bmi gecombineerd met een lichte hartafwijking bij mijn vriend in de familie. Afgezien van de suikertest en een paar extra groeicontroles is er niks anders. Alleen niet de keuze om thuis te bevallen, maar dat wou ik sowieso al niet.
Vergeet niet, er is er nog nooit 1 blijven zitten ;) niet te veel zorgen maken, dan komt het vast goed!
Fijne zwangerschap!

Hier een bmi van 32 bij start zwangerschap. Daardoor suikercontrole. Alles goed gelukkig. Ik ben wel al van start zwangerschap naar dietiste gegaan. Samen met haar beperk ik het aankomen tijdens zwangerschap. Omdat ik weet hoe moeilijk de kilo's er weer afgaan. Nu 11 kg aangekomen 32 weken nu. Streven is onder 15 te blijven. De eerste maanden nauwlijks aangekomen. Maar na maand 5  gaat t echt sneller. Ik heb veel aan haar adviezen gehad. Wordt niet vergoed maar vond het de investering voor mijn gezondheid en de kleine waard.  
Onze kleine is wat aan de kleine kant. Gelukkig voorlopig niets zorgelijks

Ik ben bijna 15 weken met een bmi van 33.7. Tot nu toe alleen last van vermoeidheid en verder geen kwalen! 1e echo bij 10 weken kon al uitwendig en ook 12 weken echo was helemaal goed. Nog niks aangekomen, gewicht blijft stabiel tot nu toe. Moet idd ook straks suikertest en krijg extra groei echo's. Maar daar baal ik niet perse van :).
Probeer je niet te druk te maken maar geniet er van!

Terug
Bovenaan