A
Anoniem
Guest
Hallo,
Ik ben sylvia.
en heb al 2 jaar een vriend
ik ben 15 en zwanger daar ben ik gister achtergekomen
ik dacht dat mijn menstuatie uit liep omdat ik met de pil gestopt ben (was wel met condoom maar waarscheinlijk is er iets missgegaan) dinsdag heb ik me eerste gynigoloog onderzoek en daar zie ik erg tegen op heb gelukkig wel een vrouwelijke gynigoloog wat ik gewoon prettiger vind.
ik ben max 7 week zwanger,
en ben eigenlijk op zoek naar site;s voor tieners maar kan niks serieus vinden.
ik ga het kind zeker houden (aborts is voor mij uitgesloten) en ik weet zeker dat ik het kind neit voor adoptie af zou kunnen staan (emotioneel gezien).
maar ik heb een paar vraagjes.
Wat is er nu het beste te doen aan die afschuwelijke miselijkheid.
en hebben mischien mensen hier nog goedde site's?
en bevoorbeeld tips om het aan mijn vader en mijn vriend zijn ouders te vertellen?
alvast bedankt mensjes
XxxX sylvia
Ik ben sylvia.
en heb al 2 jaar een vriend
ik ben 15 en zwanger daar ben ik gister achtergekomen
ik dacht dat mijn menstuatie uit liep omdat ik met de pil gestopt ben (was wel met condoom maar waarscheinlijk is er iets missgegaan) dinsdag heb ik me eerste gynigoloog onderzoek en daar zie ik erg tegen op heb gelukkig wel een vrouwelijke gynigoloog wat ik gewoon prettiger vind.
ik ben max 7 week zwanger,
en ben eigenlijk op zoek naar site;s voor tieners maar kan niks serieus vinden.
ik ga het kind zeker houden (aborts is voor mij uitgesloten) en ik weet zeker dat ik het kind neit voor adoptie af zou kunnen staan (emotioneel gezien).
maar ik heb een paar vraagjes.
Wat is er nu het beste te doen aan die afschuwelijke miselijkheid.
en hebben mischien mensen hier nog goedde site's?
en bevoorbeeld tips om het aan mijn vader en mijn vriend zijn ouders te vertellen?
alvast bedankt mensjes
XxxX sylvia