zwanger(en tiener)

hoi hoi

neem eens een kijkje op deze site http://www.tienermoeders.nl/tienstart.htm
waar ik altijd veel aan had voor informatie en contact

groetjes Renske 22
mama van kayleigh bijna 5
en 18,5 week zwanger

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
Een vriendin van mij werd zwanger toen ze net 19 was ze had ook 2 jaar een relatie haar vader vond dat ze het zelf moesten weten wat ze er mee zouden doen achteraf hoopte hij dat ze het gewoon zouden houden maar hij wou hun zelf de keuze laten
ik las dat er bij jou geen sprake is van abortus en bij hun in eerste instantie ook niet maar toen ze het zijn ouders vertelde kwamen de twijfels want ze reageerde alles behalve enthousiast en ze moesten een week later hebben besloten of ze het zouden houden of niet en ze heeft het mij toen verteld en nog een vriendin en van ons heeft ze alle steun gekregen die ze nodig had en ze hebben dan ook samen besloten er gewoon voor te gaan wat zijn ouders er dan ook over dachten
en nu is ze 6 maanden zwanger en zijn zijn ouders er ook heel blij mee maar hun toekomst beeld was gewoon anders en nu het in hun hoofd is aangepast zijn ze er heel blij mee
ze gaan nog niet samenwonen maar in zijn huis is een babykamertje en hebben ze een 2 persoonsbed gekregen enzo daar is voor haar geen plaats voor
mn vriendin die gaat in februari beginnen aan een opleiding zodat ze het in de toekomst goed voor elkaar kunnen krijgen en dan past zijn moeder op als ze op school zit
en ik denk dat het vooral voor iedereen wennen is zelfs voor je vrienden iedereen heeft zo zn eigen toekomst beeld en soms zit jij zelf ook in dat toekomstbeeld van een ander
ik wens je heel veel geluk toe
en ik denk dat je het het beste zo snel mogelijk kan vertellen zodat ze er tegen die tijd aan gewend zijn
en ik denk dat het wel fijn is dat je moeder ook op jou leeftijd zwanger is geworden die zal het vast wat beter begrijpen
zolang jij en je vriend er goed over praten en blijven praten ook als er negatieve reacties komen dan komt het allemaal goed

Terug
Bovenaan