<p>Hi allemaal, </p><p>Ik hoop dat ik hier terecht kan want op het forum “zwanger worden” hoor ik niet meer thuis. Mijn man en ik zijn 10 jaar samen en in januari besloten om voor een kindje te gaan met de gedachte, het zal wel eventjes duren omdat ik zo lang de pil heb gebruikt.. niets is minder waar. Ik heb een CB test in mijn handen waarop staat, zwanger! Ik ben me rot geschrokken! In mijn hoofd zou het zo’n beetje na de zomer wel eens kunnen gebeuren, geen idee waarom ik dat dacht want zonder bescherming kan het natuurlijk ook veel sneller! </p><p>Begrijp me niet verkeerd want ik ben erg dankbaar dat het zo snel gelukt is na het horen en lezen van verhalen waar het jaren heeft geduurd maar dit jaar komt er dus een kindje! En die gedachte vindt ik heel beangstigend, zo’n verantwoordelijkheid ineens. </p><p>Ik voel me een beetje schuldig dat ik niet huppelend door het huis heen ren. Komt iemand dit bekend voor? Ik weet niet zo goed waar ik met m’n verhaal heen moet.. durf er nog niets eens aan te denken hoe ik dit aan m’n man moet vertellen, ook hij leefde met het idee ‘ergens einde van het jaar’.. hij trekt zich het hele financiële plaatje natuurlijk erg aan.</p><p>Pffff heftig dit hoor! En sorry voor het lange verhaal..</p><p> </p>