Mijn verhaal is bijna hetzelfde. . Alleen zijn we nog maar kort bij elkaar. Ivm onze leeftijden (toen bijna 33 en 34) en het feit dat we echt een gezinnetje willen starten, ben ik na 9 maanden relatie gestopt met de pil. Met het idee van we zien wel hoe het loopt en wie weet duurt het heel lang..
Op datzelfde moment, na 9 maanden dus, ben ik bij hem ingetrokken en hadden we allebei een appartement te verkopen.
Dus heel praktisch gezien nog helemaal niet klaar voor een kindje..
Maar na 3 maanden, waarschijnlijk op de dag dat we precies een jaar samen waren, toch wel iets gerichter geprobeerd dan de eerste 2 maanden... En ik schrok me kapot toen ik de positieve test in handen had.. ook de eerste dagen erg van slag geweest.. met ook de vraag of ik het wel kan en het ook wel echt wil ?
Nu inmiddels 22 weken zwanger van een meisje en de zwangerschap loopt zonder problemen.. Alleen veel gedoe gehad om een geschikte koopwoning te vinden, wat tot nu toe nog steeds niet is gelukt..
Gelukkig wel een huurhuis gevonden waar we dinsdag de sleutel van krijgen.. eindelijk binnenkort een babykamer maken ? en eindelijk rust na die frustrerende zoektocht .
Maaaarrr.. waar het geloof ik over ging.. de twijfels en angst die ik in het begin had zijn nu echt ver weg. Vooral sinds ik nu zo'n 3 weken de baby voel schoppen en bewegen. Kan niet wachten om haar in mijn armen te hebben... ?