zwanger en trouwen ?

Dankjewel voor jullie reacties.
Mijn oplossing is binnen:
Trouwen!!
En zo vlug mogelijk haha.
Mijn vriend wilde dit ook het liefst en ja ben er nu wel van overtuigd dat ik het ook wil.

Dus bedankt

Mooie foto's trouwens!

He hoi,
Wij hebben er ook al over zitten denken. Mochten we het doen dan wil ik in ieder geval wel met een echte buik trouwen. Dus als het dan zwanger gebeurt dan ook echt zwanger. Hier hebben ze erg mooie jurken voor van Future maman en bijvoorbeeld Madress. Altijd leuk om even over internet op zoek te gaan naar de ideale jurk voor jou toch?
In ieder geval erg leuk dat jullie hebben besloten echt te gaan trouwen! Gefeliciteerd.
Geniet er lekker van.
Liefs Lotte

Poging 2 om een antwoord te plaatsen!!!!!

Gefeliciteerd met je aanstaande huwlijk, ik vind het hardstikke leuk dat jullie gaan trouwen en het is ook makkelijker straks!
Lotte....jij zou idd ook moeten trouwen..ik ben wel weer een keer aan een feestje toe!!!! haha

Groetjes Brechtje

Mijn a.s. man besloot op 1 januari om me te vragen. Ik had het niet meer verwacht. Nu moesten we in 6 weken tijd alles regelen. Wij trouwen met zeer dikke buik als ik 34 weken zwanger ben.

Ik was 11 weken toen mijn man me ten huwelijk vroeg, Ik was 28 weken toen we trouwden. Mijn jurk was gemaakt door mijn schoonmoeder die is naaister geweest in een trouwkleding boetiek, gelukkig maar want met een groeiende buik was het niet makkelijk om een jurk passend te maken. Hij is ook echt pas helemaal in elkaar gezet 2 dagen voor ons trouwen. we hebben een topdag gehad. Het was wel heel vermoeiend en ook niet echt makkelijk naar het toilet gaan wat ik echt veel moest. Ben nu 16 weken van onze tweede maar als ik rond de 28 weken zit wil ik mijn jurk nog wel een keertje passen want zonder zwangerschap verzuip ik erin!!

Hallo allemaal,

allereerst gefeliciteerd aan jullie die getrouwd zijn en ook voor degene die dit nog gaan doen. We hebben vanochtend het gemeentehuis gebeld en we trouwen 2 juni. Ik ben dan nog net geen 23 weken zwanger (22w6d). Ik begin er wel zin in te krijgen alleen ja de jurk... heb nu nog geen buik .. of ja niet meer als normaal in ieder geval  dus moet even kijken hoe ik dat ga doen maar komt wel goed. Ik had een positieve reactie gelezen van iemand (geloof pino ofzo) die zei dat je niks van haar buik zag. Maar mag er denk ik niet vanuit gaan dat bij mij hetzelfde is.. zucht.
Nou, nu druk voorbereiden dan!! Dankje voor jullie reacties!

Liefs Kirsten (ja nu mag iedereen mn echte naam weten hoor!)

wij gaan ook trouwen op 12 mei 2006 dit doen we omdat mijn moeder longemfyseem (rek uit de longen)heeft en in ver gevorderd stadium zit we mogen blij zijn als ze einde dit jaar haalt wel balen ik ben nu 7 weken zwanger en dan dus bijna 5 maanden heh al een jurk waar ik ook nog wat ruimte over heb dus mijn ouders zijn zeer blij ze mogen nog het huwlijk meemaken en ze worden weer opa en oma in oktober wel veel in 1 jaar maar ja het loopt zo ik wilde eigen lijk ook niet met een dikke toeter maar ja het zij zo vindt het nu wel grappig. je moet het helemaal zelf weten ieder zijn eigen mening.Succes met wat je gaat doen .Het is wel moeilijk een positie jurk te vinden .groetjes mutsie.

Wij trouwen 23 juni.
Dan is nummer 2 ongeveer 3maanden oud. Wilde zelf liever eerder trouwen, maar ben blij dat we dat niet gedaan hebben. Ik heb namelijk erg last van mijn bekken en een beetje hoge bloeddruk. Anders had het me wel leuk geleken met een dikke buik te trouwen.
Alle andere pas getrouwde stellen en stellen die nog gaan trouwen: VAN HARTE GEFELICITEERD!

Groetjes Suusie

Terug
Bovenaan