zwanger en trouwen

hallo allemaal!

ik ben nu pas 6 weken zwanger en we gaan in okt trouwen dan ben ik ongeveer 12 a 13 weken. is er dan al een buikje zichtbaar? (iemand ervaring) we willen t namelijk de dag na onze bruiloft aan onze familie vertellen, dus t moet tot dan ons kleine geheimpje blijven :D

groetjes
 
Gefeliciteerd ten eerst met zwangerschap en aanstaande bruiloft!

Bij iedereen is het anders, maar mijn ervaring is dat een strak iets echt niet lekker zit. Maar echt duidelijk zien dat je zwanger bent, dat niet.

Groetjes!
 
hoi, ligt er een beetje aan hoeveel je aankomt dus niet teveel snoepen maar ikzelf ben getrouwd met 20 wk zwangerschap en door het insnoeren in de jurk zag je maar een soort vetrolletje meer niet pas na 30 wk ben ik gaan uitdijen hihi ;) dus kan makkelijk..

alvast gefeliciteerd!

groetjes non
 
ik hoef dus niet echt te gaan lijnen? lijkt me ook niet zo goed je baby he?

wat ben ik blij met zo'n nieuwtje! hoef ik me daar al niet zo druk over te maken! hihi

groetjes es
 
Hoi,
Bij mijn eerste zag je tot 4.5mnd niks, zeker geen zwangrschap misschien een kilotje extra, maar het verschilt per persoon, ook kun je de eerste weken een wat opgezwollen buik hebben maar dat is meestal met een week of 10-12 weer minder!
heel strak zit vaak idd niet zo lekker, maar als je bijv een wat strakkere body oid eronder draagt zal dat wel gaan hoor ;-)
Fijne bruiloft gewenst alvast!
Gr MJ
 
Heey,

allereerst Gefeliciteerd :D
En ik was 25w zwanger toen ik ging trouwen,
Ik had een soort zwangerschaps jurk heel mooi, maar die was niet zo strak bij de buik, dus viel het veel minder op.
Ik had ook niet een onwijs buikje hoor, en nu 33w nog steeds niet zo;)
Maar misschien is het wat voor je?
 
Dubbel gefeliciteerd! Ik ga zelf ook in oktober trouwen en ben dan 18 weken zwanger. Ben nu 13 weken en ben nog platter dan voordat ik zwanger ben. Dacht dat ik heel hard zou groeien maar dat is allemaal weer weg. (schijnt met de darmen enz. te maken te hebben) Ik heb ook gekozen voor een jurk uit 2 delen en heb daar ook heel snel gezegd dat ik zwanger ben. Daar houden ze nu rekening mee met het maken. Er zijn er genoeg die al wel een kleine buikje hebben rond die tijd maar niet dat je al goed kunt zien dat je zwanger bent hoor. Hoop dat je een prachtige dag hebt!

groetjes Supertje
 
Terug
Bovenaan