zwanger en trouwen

gefeliciteerd!!!
het verschilt per persoon. bij mij kan je het in het begin niet zien,rond de 20 weken vaak pas. maar bij een vriendin van mij kon je het al vrij snel wel zien die heeft niet kunnen wachten met vertellen tot 3 maand want daar kon je het echt wel aan zien.
dus het is nog even afwachten, ik hoop voor jullie dat het lukt.
fijne zwangerschap en en een hele mooie bruiloft gewenst
 
Wij zijn 2 maanden geleden getrouwd.ik was toen bijna 30 weken zwanger.maar had een jurk die heel goed verdoezelde.iedereen zei:je ziet bijna niet dat je zwanger bent(heb ook geen megabuik)had ik van te voren ook niet verwacht hoor dat je bijna niks zou zien.maar ligt in ieder geval dus ook wel aan wat je aanhebt.en bij 1ste kindje ben je meestal minder snel dik als bij een volgende.
liefs jootje
38+2 dagen zwanger van 2de kindje
 
lijnen is inderdaad niet zo handig. Bij mijn schoonzus zie je nu nog nauwelijks iets en zij is 18 weken. Ik ben 16 weken en als je iets wat aantrekt wat wat ruimer is houd je het keurig verborgen. Alleen de kinderchampagne kan je verraden :p En voor mijn trouwen, was toen niet zwanger, heb ik pas een week van te voren mijn jurk laten aanpassen zodat ik zeker wist dat alles perfect viel!

Geniet van de mooie dag!
 
He meid, 2 x gefeliciteerd!
leuk hoor.
Eens denken..... bij mij zag je iets als ik bijv een speciale zwangerschapsrok aan had. Maar het viel niemand op. Ik ben een beetje steviggebouwt dus dat scheelt. Lijnen is niet goed maar als je gewoon 3 x een maaltijd eet en je tussendoortjes gezond houdt is het prima te doen. Ik ben de eerste weken haast niet aangekomen. Ik zou gewoon bij je laatste pas keer kijken of het opvalt, anders kan je het altijd nog vertellen iets ervoor toch? als je vragen wilt vermijden! maar denk dat het wel goed komt!
geniet ervan idgv!
 
Gefeliciteerd!!!! Wat leuk zeg, maar de een heeft wel snel een buikje de ander niet! Me nichtje trouwde dat ze 18 wkn zwanger was en die had al een aardige buik haah, maar ook een hele mooie jurk, wel in 1, maar heel netjes. Succes!!!
 
Ik ben nu bijna 22 weken zwanger en voor de buitenwereld is er nog niets van te zien.

Het wisselt dus heel erg per persoon, maar ik denk met 12 weken dat je geen reus van een buik hoeft te verwachten.

:) Dubbel gefeliciteerd hoor!
 
Terug
Bovenaan