Zwanger en vaccinatie

Je verspreid onzin, gewoon niet doen. Het spike eiwit wordt netjes opgeruimd door het immuunsysteem. Wat wel is gevonden is dat het vetbolletje waar het mRNA in mee komt bij muizen die een honderdenmaal hogere dosis kregen daarvan vooral in de eierstokken terecht kwam (alsnog een heel klein percentage). Dat is niet zo gek want de eierstokken maken hormonen van cholesterol en het is dus natuurlijk dat ze vet “aantrekken”. Als er steeds meer verhalen boven komen van vrouwen die hun kindje verliezen moeten ze dat aan het Lareb melden anders kan er statistisch gezien absoluut niks over gezegd worden. Tot nu toe, en er is inderdaad al grootschalig onderzoek naar gedaan, komen miskramen, stilgeboortes, afwijkingen en ga zo maar door allemaal niet vaker voor na vaccinatie. Het vaccin heeft geen invloed op je DNA, je klets figuren na die er nul verstand van hebben.

[quote quote=10470331]Je verspreid onzin, gewoon niet doen. Het spike eiwit wordt netjes opgeruimd door het immuunsysteem. Wat wel is gevonden is dat het vetbolletje waar het mRNA in mee komt bij muizen die een honderdenmaal hogere dosis kregen daarvan vooral in de eierstokken terecht kwam (alsnog een heel klein percentage). Dat is niet zo gek want de eierstokken maken hormonen van cholesterol en het is dus natuurlijk dat ze vet “aantrekken”. Als er steeds meer verhalen boven komen van vrouwen die hun kindje verliezen moeten ze dat aan het Lareb melden anders kan er statistisch gezien absoluut niks over gezegd worden. Tot nu toe, en er is inderdaad al grootschalig onderzoek naar gedaan, komen miskramen, stilgeboortes, afwijkingen en ga zo maar door allemaal niet vaker voor na vaccinatie. Het vaccin heeft geen invloed op je DNA, je klets figuren na die er nul verstand van hebben.
[/quote]We gaan het zien en meemaken..

Ik zou het niet doen, maar ik ben dan ook niet bang voor corona…

Ik zorg goed voor mijn lichaam met gezonde voeding, voldoende beweging en weinig schermtijd (geen nos journaal of nu.nl, waar je bang gemaakt wordt).
Ik kies voor de natuurlijke weg, heb vertrouwen in mijn gezonde lichaam en daar hoort chemische rotzooi in laten spuiten niet bij…

Waarvoor eigenlijk? Een ziekte die voor minder dan 1% dodelijk is? Het lange termijn effect kun je gewoon niet weten in mijn ogen.

Maar hey, respect voor iedereen die zich er wel fijn bij voelt. Lees je in via verschillende kanalen en kies vooral waar jij je goed bij voelt!

Terug
Bovenaan